Sport1 Banner

"נקווה שנשמח את הקהל בימים הלא פשוטים"

שחקני הפועל תא
שחקני הפועל תא | צילום: באדיבות הפועל ת"א

הפועל ת"א ערכה גיבוש לקראת סכנין. בומבה: "חשוב לעשות דברים יחד"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה אתמול (רביעי) יום גיבוש מיוחד לאחר אימון הקבוצה שכלל ארוחת צהריים משותפת, שלאחריה הגיעו השחקנים לספא שרנא על הים בהרצליה וזכו לטיפולי בריאות ועיסויים המותאמים לספורטאים.

 

"זה תמיד נחמד וגם חשוב לעשות דברים ביחד עם כל הקבוצה גם מעבר לאימונים ולמשחקים ולהתגבש, בטח כשמשלבים הכל עם טיפולים טובים כחלק מההכנה למשחק החשוב בשבת", אמר קלאודיו בומבה לקראת המשחק נגד בני סכנין (שבת, שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 17:30), "אנחנו נשחק נגד יריבה טובה מאוד ואנחנו רוצים לחזור לנצח לאחר התיקו המאכזב במשחק הקודם. נמשיך להתאמן ולעבוד קשה עד יום שבת כדי להשיג את הנקודות".

 

 

"הייתה פגרה ארוכה והגיע הזמן לחזור בכל הכוח לליגה ולבלומפילד", הוסיף בן רייכרט, "היה כיף וזה מגבש מאוד לשבור קצת את השגרה ביחד עם כל השחקנים. כולנו בירכנו את פינטילי, בומבה ואנטל על ההעפלה של רומניה ליורו ואיחלנו להם בהצלחה".

 

לקראת מחרתיים אמר הקשר: "אנחנו פוגשים את סכנין שהפסידה במחזור האחרון ותגיע למשחק עם מוטיבציה מוגברת, אבל לנו יש את המטרה שלנו והיא לחזור לנצח גם כן ולשמור על יציבות ועל קו ההתקדמות שלנו. נגיע מוכנים ורעבים למשחק טוב עם אווירה מצוינת בבלומפילד, אני בטוח שכל האוהדים מתגעגעים כמונו וקורא לכולם להגיע ולמלא את בלומפילד בשבת. אני מקווה שנשמח אותם בימים הלא פשוטים האלו שעוברים על כולנו".

 

שחקני הפועל. חוזרים לדשא מחרתיים (באדיבות הפועל ת"א)

עוד באותו נושא: בן רייכרט, קלאודיו בומבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי