Sport1 Banner

באדיר: "נעקצנו". ביטון: "בעטנו אחד בשני"

באדיר. המומנטום נעצר
באדיר. המומנטום נעצר | צילום: עדי אבישי

אכזבה בהפועל ת"א אחרי ה-1:1 מול כפ"ס. נעים: "עצרנו את כדור השלג"

(גודל טקסט)

ואליד באדיר לא היה רחוק הערב (שבת) מניצחון נוסף, אבל המומנטום שלו ושל הפועל ת"א נעצר עם תיקו 1:1 מאכזב נגד הפועל כפר סבא. האדומים נראו טוב, אבל הרבו להחמיץ, כאשר דודו ביטון וליביו אנטל "מצליחים" להחמיץ מול שער ריק באחד הפספוסים הגדולים של העונה.

 

"חבל כי המשחק היה בידיים שלנו", אמר בסיום באדיר, "שילמנו על ההחמצות, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. כפר סבא עקצו אותנו. לא הנענו את הכדור כמו שביקשתי ואולי הייתה גם שאננות. קיבלנו גול מכלום, אבל נלמד מהטעויות. לא חשבתי שיילך פה בקלות".

 

 

"תמיד טוב להרגיש את הרשת, בטח בשביל חלוץ", אמר דודו ביטון שכבש את השער לאדומים, "אני מאוד שמח כי הייתה לי פציעה שהתקשיתי לחזור ממנה. חבל על ההפסד של 2 הנקודות האלה, אבל אין מה לעשות, אנחנו כבר מסתכלים קדימה". על ההחמצה מסמרת השיער שלו: "באתי להבקיע וגם אנטל, ובעטנו אחד לשני ברגל. זו הייתה חוסר הבנה, זה קורה בכדורגל ואנחנו מסתכלים על המשחק הבא".

 

הפועל יורדת מאוכזבת. רק נקודה (עדי אבישי)

 

"אין ספק שאנחנו מאוכזבים", סיכם החלוץ, "במחצית השנייה הגענו למצבים שהיו יכולים לסגור את המשחק. 1:1 במשחק חוץ זה מאכזב, אבל יש לנו דרך ואנחנו ממשיכים הלאה".

 

פליקס נעים נשמע קצת יותר מרוצה: "אני מרוצה שלקחנו נקודות ועצרנו את כדור השלג שנוצר. היינו יכולים להבקיע עוד, אבל גם הפועל. אני שמח בחלקי ונמשיך לעבוד קשה. הייתי מרוצה מהלחימה, הנתינה והאחריות הטקטית. אל תשכחו שהפועל באו במומנטום. אני יודע שאתם רוצים להוריד אותנו ליגה אבל נפגש בסוף העונה". על המערך הטקטי בו שיתפו פעולה קהינדה ורן יצחק בחוד ההתקפה הוסיף נעים: "תלוי נגד מי אתה משחק אני צריך להתאים את עצמי ליריב".

 

הוגו לופס, קשרה של כפ''ס הוסיף: "אני שמח שהשגנו נקודה. איפה נסיים את העונה זה לא שאלה שנוכל לתת עליה תשובה עכשיו. נצטרך להילחם עד הסוף ולראות מה יקרה". 

 

השתתף בהכנת הכתבה: יהודה דוד

עוד באותו נושא: דודו ביטון, ואליד באדיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי