Sport1 Banner

הצביעו והכריעו: מי יקטוף את הכתר של פריצת העונה?

מרגוליס. העונה שלו?
מרגוליס. העונה שלו? | צילום: דני מרון

מרגוליס, לקס, צרויה, אוגו ובנש, מי יבלוט? כנסו לסקר והכריעו

(גודל טקסט)

כמדי עונה פורצים לתודעה כוחות עולים בכדורגל העולמי וגם הישראלי שלנו. אם חובב כדורגל עולמי יודע היום מיהו הארי קיין כך המגמה היא גם לגבי הכדורגל המקומי.

 

 

אשתקד היה זה שלומי אזולאי שמצא עצמו במדי הטרבליסטית, מכבי ת"א, אחרי עונה מוצלחת בבית"ר ירושלים. גם אלי דסה שנתן עונה מצוינת עבר לת"א, רועי קהת שפרח בק"ש מצא עצמו מחוזר בכל הקבוצות הגדולות ובחר במעבר לאוסטריה כשהוא חלק מהסגל של גוטמן. עונה חדשה בפתח ואנחנו מזמינים אתכם לחזות מי יקטוף את תואר פריצת העונה או תגלית העונה בליגת העל.

 

 

גאל מרגוליס, מכבי נתניה

הקיצוני שהגיע בהשאלה ממכבי ת"א אחרי שלא מצא את מקומו במדי הצהובים החל ברגל ימין את המסע בעיר היהלומים. יש בו מהירות מסחררת ויכולת כדרור מרשימה. עונה טובה של החבורה של דורה ומרגוליס עשוי להיות אחד הבולטים בדרך אולי חזרה לתל אביב.

 

אוגו אזצ'קו, עירוני קריית שמונה

לא בכדי ויתר שרצקי על עוד זר. הניגרי שבלט אשתקד בנוער של החבורה הצפונית קיבל קרדיט ניכר מחסארמה כבר בפתיחת העונה והראה ניצוצות. לצד עאבד, מזרחי, קוניה ואקסברד נדמה שדווקא אוגו הוא זה שעשוי לתפוס את תואר פריצת העונה במדי המועדון מאצבע הגליל. מסכימים?

 


אוגו. היהלום של שרצקי? (דני מרון)

 

ניר לקס, הפועל ת"א

רמזי ספורי כבר מוכר יחסית, שגיב יחזקאל צפוי להיות חלק מרכזי בחוד הלא מרשים של האדומים, אך דווקא הקשר שהגיע מבית"ר ת"א/רמלה, עשוי לעשות את הפריצה. לקס סומן במחלקת הנוער של האדומים וחווה את הנבחרות הצעירות של ישראל. אולי זו העונה שלו?

 


לקס רודף אחרי פרץ. אחד פרץ אשתקד, השני העונה? (עדי אבישי)

 

גל צרויה, בני יהודה

אחרי עונת פריצה בלאומית במדי הכתומים אחרי שהגיע מעמישב, נדמה שאבוקסיס בונה על החלוץ גם בליגת העל. יש לו חוש לשערים, יכולת פיזית ולא מעט אפשרות לפרוץ בסגל הדליל של הקבוצה מהשכונה. אם בני יהודה תפתיע, צרויה בהחלט יהיה חלק מזה.

 


צרויה. המוציא לפועל של אבוקסיס? (אסף קליגר)

 

טל בנש, הפועל כפ"ס

אמנם הוא כבר חוזר על ידי קבוצות בליגת העל אחרי עונה מרשימה בלאומית, אך בלם-מגן שגדל בכפ"ס נחשב לאחד שעשוי להשתדרג אפילו עד לסגל של גוטמן. למרות שהחבורה מהשרון לא צפויה לעונה קלה, בנש עוד עשוי לגנוב את כל הקופה.

 


בנש. בליגה של הגדולים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי