Sport1 Banner

העירייה אישרה ערבות בסך 8.5 מיליון ש' לנתניה

אוהדי נתניה. הם בוודאי לא יאהבו את המעבר לרמת גן
אוהדי נתניה. הם בוודאי לא יאהבו את המעבר לרמת גן | צילום: ערן לוף

המשמעות: המועדון יוכל להתאזן כלכלית ויימנע מקריסה

(גודל טקסט)

 מכבי נתניה קיבלה הערב בשורות טובות, אך בעיקר מרגיעות אחרי שמועצת עיריית נתניה אישרה ברוב של 17 קולות מול מתנגד אחד את מתן הערבות להלוואה הבנקאית, שתחלץ את המועדון מהמצב הכלכלי הרעוע שלו.

המשמעות: הערבות –  ההלוואה בסך 8.5 מיליון שקלים תעזור למכבי נתניה להתיישר כלכלית. ותמנע את החשש מקריסה. "אם הערבות לא תאושר מכבי נתניה בסכנה ממשית", אמרו לפני ההחלטה המועצה גורמים במועדון לספורט1.

 

בתוך כך, נודע גם כי מכבי נתניה תצא לשחק באצטדיון רמת גן החל מהחודש הבא בשל הליך השזרוע שהאצטדיון בנתניה יעבור.

 

למעשה, במכבי נתניה חיפשו חלופות באיזור השרון, אולם אחרי שלא מצאו חלופה שתתאים מבחינה תקציבית ומבחינת זמינות, פנו לאנשי ההתאחדות לכדורגל בבקשה לארח את משחקי הקבוצה בזמן השזרוע באצטדיון הלאומי לשעבר ברמת גן.

 

משה עגייב, מנהל אצטדיון רמת גן אישר את הפרטים והוסיף כי האצטדיון עובר בימים אלה הליך הכשרה מכיוון שהפועל רמת גן מהליגה הלאומית תארח בו את משחקי הבית שלה העונה. "כעת, גם מכבי נתניה תארח באצטדיון בתקופת השזרוע", הוסיף עגייב.

 

במקביל בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ זר, כאשר שלומי דורה עדיין לא פוסל את האפשרות להחתמתו של עידו אקסברד מעירוני קריית שמונה, שעל התעניינות הצהובים בו פורסם לראשונה בספורט1.

 

התנאים הכספיים בין אקסברד לנתניה מסוכמים, וכעת כל שנותר הוא שדורה ואוסידון יתנו אור ירוק למהלך. במידה שהצדדים יהיו מעוניים בהשלמת העסקה, יצטרך החלוץ להסדיר את שחרורו מקריית שמונה מול איזי שרצקי.

עוד באותו נושא: עידו אקסברד, שלומי דורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי