Sport1 Banner

קולינאס לא הגיע לאימון, אוחיון יפתח מול ב"ש?

קולינאס. לא הגיע לאימון
קולינאס. לא הגיע לאימון | צילום: עדי אבישי

הצהובים מנסים להשיג השחרור הבינ"ל של ראייקוביץ'. מיכה ייעדר מול ב"ש

(גודל טקסט)

מכבי ת"א קיימה הבוקר (שבת) את אימון הסיכום שלה לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש (ראשון, 20:55) כאשר השוער היחיד שמתאמן הוא חביב אוחיון בן ה-17. השוער חואן פאבלו קולינאס שסיים את דרכו במועדון, לא הגיע למתחם האימונים בקריית שלום ונאמר לו שלא להגיע לאימון. בשעות הקרובות קולינאס צפוי לסגור את פרטי עזיבתו כולל הסכם הפיצויים עם הצהובים.

 

נכון לעכשיו מסתמן שהבחירה מי יעמוד בין הקורות מול ב"ש תיפול ברגע האחרון כאשר לחביב אוחיון סיכוי סביר ביותר להיות השוער במשחק, מהלך עליו יחליט המאמן סלבישה יוקאנוביץ'. הסיבה שהשוער היא שהסרבי פרדראג ראיוקוביץ' לא קיים עדיין אימון עם הצהובים ולא מתואם כלל עם הקבוצה בה אמור לתפוס את אפודת השוער הראשון.

 

 

ראיוקוביץ' אמור לעבור במהלך היום את הבדיקות הרפואיות ולהשלים את המעבר שלו למכבי ת"א כולל קבלת השחרור הבינלאומי מההתאחדות הסרביה כשלא ברור אם ההתאחדות בבלגרד תהיה פעילה ביום ראשון ולכן במכבי ת"א שואפים לסיים את הסאגה במהרה.

 


אוחיון. יקבל את האפודה בטדי? (מני בן ארי)

 

רבים משחקני מכבי ת"א שוחחו עם קולינאס, עודדו אותו והבהירו לו כי מבחינתם הוא מכביסט אמיתי ואחד מהגורמים שבזכותם מכבי ת"א הגיעה להישגים בשנתיים האחרונות. שחקנים בקבוצה שוחחו ביניהם באימון סביב אי הוודאות לגבי המשך הדרך והאמירות על החתמת זר נוסף ופרידה מאחד הזרים, ככל הנראה הבלם קרלוס גרסיה אם אכן יוחתם מגן זר חדש.

 

במקביל לדיווחים על פרידה לא ראויה, גורמים בסביבת ג'ורדי קרויף העידו: "השחקנים ידעו כי ישנה אופציה שיחתכו. גם מיטרוביץ', גם קולינאס וגם קרלוס גרסיה יקבלו 4 משכורות בתוספת מענקי ההעפלה לשלב הבתים באלופות. ג'ורדי לא עושה דברים כאלו ללא הודעה מראש. כל שחקן שייחתך יעזוב בצורה ראויה".

 

מהאימון נעדר נוסא אייגיבור הניגרי הפצוע שלא צפוי ליטול חלק במשחק מול ב"ש. בנוסף, הקשר דור מיכה סובל משפעת וצפוי להחמיץ את המשחק. לעת עתה לא ברור כמה זמן ייעדר הקשר, אך הוא מטופל על ידי הצוות הרפואי של הצהובים.

 

במקביל, למרות שחתם לשלוש בהפועל רעננה, התאמן ברק בדש עם מכבי ת"א כרגיל. ההעברה צפויה להתקיים מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי