Sport1 Banner

ניר ברקת: "הבהרתי לטביב שיש מי שישקיע במקומו"

טביב וברקת. שוחחו מספר פעמים על עתיד המועדון
טביב וברקת. שוחחו מספר פעמים על עתיד המועדון | צילום: יח"צ

ראש עיריית ירושלים אמר בגל"צ על אירועי שרלרואה: "זה היה מביש"

(גודל טקסט)

ראש עריית ירושלים, ניר ברקת, התראיין הבוקר (שני) אצל רינו צרור בגלי צה"ל והעניק את התייחסותו לעזיבתו האפשרית של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב את הקבוצה.

 

ברקת אמר תחילה על אוהדי הקבוצה במהלך המשחק בשרלרואה: "זה היה מביש. אנחנו מדברים על פגיעה אמיתית בשמה הטוב של מדינת ישראל. אנחנו עובדים קשה כדי להביא תיירים למדינה ולירושלים, והנה בהינף נד, בצורה חסרת אחריות ובברוטאליות, פוגעים בשמה של מדינת ישראל".

 

 

ראש העירייה המשיך ותקף את התנהגות האוהדים בבלגיה: "אנחנו לא נעבור על זה לסדר היום. בשיתוף פעולה עם השרה מירי רגב ועם כל האמצעים שעומדים לרשותנו נדאג להוקיע את האלימות בכל מקום ובוודאי במגרשי הכדורגל".

 

"אני חושש לעתידה של בית"ר ירושלים", המשיך ואמר ברקת, "מטרידות אותי האמירות של אלי טביב. מה זה לשים את הקבוצה על המדף? זה אומר שלא משקיעים בה. בית"ר ירושלים היא סמל במדינה וחשובה מאוד לעיר ירושלים. חשוב שהיא לא תהיה מזוהה עם אלימות, אלא עם המנורה.

 

"שוחחתי עם אלי טביב כמה פעמים והבהרתי לו שאם עתידה של בית"ר ירושלים חשוב לו, שימשיך להשקיע או שיאפשר לאחרים להשקיע. אי אפשר להאשים את כל העולם ולא לשים כסף. אם הוא ימשיך להשקיע בקבוצה נעמוד לצדו ונעזור לבית"ר להצליח. אם לא, שיאפשר לאחרים להשקיע – ויש אחרים שרוצים להשקיע".

עוד באותו נושא: ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי