Sport1 Banner

"הימור לא פשוט: ג'ורדי חייב להצליח ביולי"

קרויף. הגיע מאמן בלי ניסיון תחרותי מול מועדונים באירופה
קרויף. הגיע מאמן בלי ניסיון תחרותי מול מועדונים באירופה | צילום: עדי אבישי

גורם: "מכבי ת"א לא רצתה להביא 'תואם פאקו'. שכרו של יוקאנוביץ': כ-750 אלף יורו לעונה

(גודל טקסט)

רוב אוהדי מכבי תל אביב קיבלו בהסכמה ובהשלמה את ההכרזה על מינויו של המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' במקומו של הבאסקי פאקו אייסטראן. לאוהדים יש מהיום ציפיות גבוהות מהקבוצה, בדיוק כמו לבעלים מיץ' גולדהאר: ליגת האלופות תחילה ובמקביל המסע לתואר אליפות רביעי ברציפות.

 

המאמן הסרבי הבהיר לאחר המינוי כי המשימות של המועדון והאוהדים מוכרות לו. יוקאנוביץ' אמור לנחות במהלך השבוע ולצאת לדרך כבר בשבוע הבא, באימון ההיכרות הראשון עם רוב שחקני הקבוצה, שתעבור בהמשך הליך של שחרורים והשאלות שחקנים.

 

 

"הבחירה ביוקאנוביץ' היא של מיץ' גולדהאר ומרטין ביין מתוך שישה מאמנים שהיו על המדף", אמר גורם המקורב למכבי ת"א, "היו מועמדים אחרים שהבעלים דחה את מועמדותם באדיבות, כדי שלא יגיע 'תואם פאקו' במקום פאקו. מיץ', ג'ורדי וביין החליטו לא לבחור במאמן בעל ותק שכבר היה עם מועדון אחר בליגת האלופות והביאו את יוקאנוביץ' המלא במוטיבציה. זה סוג של הימור להביא מאמן שתהילתו בשנים האחרונות היא בהעפלה עם ווטפורד לליגה העליונה באנגליה, מאמן בלי ניסיון תחרותי מול מועדונים באירופה. ההימור של ג'ורדי לא פשוט, הוא מחויב להצלחה כבר בחודשים יולי-אוגוסט".

 

מיץ' גולדהאר יהיה הקיץ נדיב בהסכמים עם שחקניו, כאשר ערן זהבי ירוויח מיליון יורו לעונה, בעוד שכרו של יוקאנוביץ' יעמוד על כ-750 אלף יורו לעונה. נכון לעכשיו לקריית שלום הגיע רק קפטן הנבחרת הלאומית טל בן חיים ולאנשי הקבוצה ברור שיש צורך להמשיך להתחזק. "הרשימה הישראלית" קצרה יחסית וכוללת את אלי דסה, שלומי אזולאי, אחמד עאבד, וובה בראון, תומר חמד וטוטו תמוז, בתקווה שלפחות שניים מהם ילבשו צהוב בעונה הבאה.

 

נכון לעכשיו מתוכנן רכש של זר אחד בלבד, שיתפוס את מקומו של ראדה פריצה. מצבת השחקנים הזרים כוללת ארבעה שחקנים חתומים – חואן פאבלו קולינאס, קרלוס גרסיה, נוסא איגייבור וניקולה מיטרוביץ' המוכר למאמן החדש מפרטיזן בלגרד. אפשרות נוספת שעומדת על הפרק היא השאלתם של איגייבור ו/או מיטרוביץ' לטובת החתמת זר איכותי נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי