Sport1 Banner

אם מנדיונדו יפוטר, הוא יוחלף במאמן זר

כבירי ומנדיונדו. בהפועל כבר מודים שטעו לגבי הספרדי
כבירי ומנדיונדו. בהפועל כבר מודים שטעו לגבי הספרדי | צילום: עדי אבישי

כבירי יפגש עם הספרדי כשהכיוון הוא פרידה, הבהיר מקורב להפועל ת"א

(גודל טקסט)

אמיר כבירי, הבעלים של הפועל תל אביב, ייפגש מחר עם מאמן הקבוצה, ססאר מנדיונדו, לשיחה בה ישימו הצדדים את כל הקלפים על השולחן כשהכיוון הוא פרידה.

 

"הדבר האחרון שכבירי רצה הוא להיפטר ממנדיונדו", הסביר מקורב לבעלים, "אמיר מאוד אוהב את המאמן כאדם, אבל קיים פער של 180 מעלות בין מה שמנדיונדו הבטיח שיעשה בקשר לקו המקצועי לבין מה שהוא עשה ועושה בפועל".

 

 

לספורט1 נודע שכבירי מתכוון להחליף את המאמן הספרדי, אם אמנם זה יהיה הכיוון, במאמן זר אחר ולא בישראלי. הבעלים כבר קיבל לידיו שמות של מאמנים זרים פוטנציאלים והמועדון אף ערך בדיקות מקיפות לגבי המועמדים כדי לא ליפול שנית.

 

כבירי התעקש בתחילה שלא לגעת במנדיונדו, לפחות לא לפני המשחק מול מכבי נתניה בשבת הבאה, אולם לאחר שערך סבב של שיחות פנימיות השתכנע שהתמונה הכללית מחייבת שינוי.

 

התברר לכבירי כי הקו המקצועי שמוביל מנדיונדו סותר באופן גורף את מדיניות המועדון וכי המאמן מצוי בנתק מוחלט עם שחקני הקבוצה.

 

בהפועל כבר מודים מאחורי הקלעים שטעו עם הבאתו של הספרדי, שהגיע ללא רקורד מוכח כמאמן ראשי, אולם טוענים להגנתם כי בתהליך בחירתו התקבל ממנו הרושם כי הוא האיש המתאים למשימה ולפרויקט בניית המועדון מחדש.

 

מנדיונדו. הדג מסריח מהראש (אסף קליגר)

 

עם זאת למנדיונדו קיים חבל הצלה. אם המאמן הספרדי יתאפס ויקבל עליו את מדיניות המועדון, הוא עשוי לעמוד על הקווים במשחק מול נתניה.

 

בכל מקרה נראה שבמשחק הליגה הקרוב ייערכו שינויים מהותיים בחוליית ההגנה. שמואל שיימן יחזור מהיציע היישר לעמדת המגן השמאלי הפותח, איאד אבו עביד יחזור לתפקד כבלם על חשבונו של בן אלגרבלי האיטי ודוד ביטון יפתח בחוד כנראה על חשבונו של עומרי אלטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי