Sport1 Banner

עת הזמיר: העונה בה נס יעשה קפיצת מדרגה?

זמיר. צריך לפרוץ
זמיר. צריך לפרוץ | צילום: אודי ציטיאט

אחרי שלוש בבני יהודה הוא חוזר לקאמבק עם בית"ר: "אני במקום הנכון"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עברה קיץ לא קל למרות חזרתה למסגרת האירופית אחרי שנים. פרידה מכמה מהשחקנים המובילים ובהם אלי דסה, אופיר קריאף ושלומי אזולאי, פרשת שרלרואה ובצל האיומים לעזיבת טביב. מנגד, גם בגזרת הרכש בבירה צירפו כמה שחקנים כשאחד מהם הוא נס זמיר. הערב (שבת, החל מ-19:45 בספורט1 וב-HD) הוא וקבוצתו החדשה פוגשים את בני יהודה, האקסית שלו.

 

זמיר שיחק בשורות הזהובים שלוש שנים, בעונה השנייה ירד עם הקבוצה ליגה ובשנה שאחרי היה שותף חלקית (היה פצוע ברוב העונה) לעליית הקבוצה ליגה. זמיר היה זה שכבש את שער הניצחון נגד הפועל כפר סבא, אותו שער חשוב שהבהיר: הכתומים שבים לליגה של הגדולים.

 

 

"לזמיר לא הייתה תקופה טובה בבני יהודה, אבל אנחנו לא יכולים לשכוח לו את שער העלייה נגד כפ"ס",  ציינו אוהדי הקבוצה. האוהד גילי כהן היה תקיף יותר והוסיף על תקופתו של זמיר במועדון: "עם כל זה שהסגל שלנו היה חלש בשנתיים האחרונות, בסוף העונה של הירידה שלחתי לו גם הודעה שזה נס שהוא בכלל בליגת העל".

 

"צריך לעשות קפיצת מדרגה"

נדמה שבשכונה למרות שלוש עונות בכתום, בבני יהודה לא ממש זכרו חסד לקשר שבעברו היה הבטחה גדולה: "המעבר של מבני יהודה לבית''ר הוא לא קריטי עבור הקבוצה, זה לא שהוא תרם יתר על המידה. רוב הזמן הוא היה פצוע, היו לו הבלחות. זה לא שבטורינה או גלבאן עזבו. ברגע שגלבאן עזב אותנו ירדנו ליגה אחרי ששמונה שנים הוא שם אותנו בצמרת זה שחקן שחתם אצלנו חותמת", הוסיף אוהד וותיק.

 


זמיר תופס את הראש. "לא רצה להישאר בבני יהודה" (אודי ציטיאט)

 

לכולם ברור שזמיר נחשב לשחקן כישרוני שאם בכל זאת בחרה בית"ר ירושלים, ייתכן והיה עוזר גם לבני יהודה בחזרה לליגת העל. בסוף העונה שעברה היה ברור שלא ימשיך חרף השער החשוב בכפ"ס. "לא היה משא ומתן כספי בשום שלב כי זמיר הודיע לנו כבר חצי שנה לסיום העונה שהוא רוצה לעזוב", העיד המנכ"ל-בעלים, משה דמאיו.

 

"פנינו אליו במטרה להאריך לו את החוזה, והוא אמר שהוא לא רוצה לשחק כאן ובגלל זה לא הגענו למשא ומתן כספי בכלל. הוא לא נתן סיבה למה הוא לא רוצה להמשיך בקבוצה, הוא שיחק כאן שלוש שנים וכנראה הוא רצה להמשיך הלאה", סיכם דמאיו את הסוגיה.

 

דמאיו בכל זאת החמיא לאקס: "הוא היה פה שלוש שנים, שלוש שנים טובות, היה שותף לעלייה. אני חושב שהוא שחקן מאוד מוכשר שעוד לא עשה את קפיצת המדרגה". לגבי עתידו בכדורגל דמאיו שעבר דבר או שניים בנוף שלנו הוסיף: "נס שחקן מאוד מוכשר, אך הוא צריך לעשות קפיצת מדרגה מאוד גדולה על מנת להפוך להיות שחקן בכיר בליגת העל. אי אפשר לשפוט את זמיר לגבי העונה האחרונה, כי רוב העונה הוא היה פצוע, הוא לא נמצא בתפקיד כזה שהוא צריך לספק את השערים, הוא צריך להיות חלק מהשערים".

 


דמאיו. "צריך להיות חלק מהשערים" (עדי אבישי)

 

על הפרידה הוסיף: "אין לי כעס כלפיו, זה חלק מהכדורגל. כל שחקן שתרם לנו במועדון אנחנו מודים לו על כך אני מאחל לו בהצלחה", סיכם דמאיו.

 

"אני צריך לעשות את המקפצה הזו מבחינת האופי של תהליך התבגרות. צריך להיות יותר עקבי ביכולת שלי לתת כמה משחקים טובים ברצף, ברגע שאקבל את ההזדמנות והקבוצה תתחבר אוכל לבוא יותר לידי ביטוי. אני מקווה שעם השנה החדשה אני אוכל לממש את הפוטנציאל שיש בי ולהבקיע שער כבר בשבת כי אני נמצא במקום הכי טוב בשבילי", העיד זמיר עצמו. זה הזמן שלו?

עוד באותו נושא: משה דמאיו, נס זמיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי