Sport1 Banner

הצביעו והכריעו: מי יהיה זר העונה בליגת העל?

איגייבור. העונה שלו?
איגייבור. העונה שלו? | צילום: עדי אבישי

איגייבור לוהט, דרינצ'יץ' הברומטר ומי מהרומנים של הפועל יבלוט?

(גודל טקסט)

העונה בישראל יצאה לדרך באופן רשמי בסופ"ש האחרון. אמנם הסגלים טרם הושלמו סופית. מכבי חיפה מחפשת עדיין פתרון לחוד ולקישור, מכבי ת"א גם היא עשויה להנחית עוד זר ולהעמיק את הסגל ואולי אף קבוצות אחרות עוד יתחזקו בשחקנים מעבר לים.

 

בינתיים אלו שעשו רושם כי זו הולכת להיות העונה שלהם מגיעים מהמובילות. נוסא איגייבור הוכיח בשבועות האחרונים כי התאקלם סופית במכבי ת"א ולרזומה שלו הוא מוסיף גם את נדבך השערים. בב"ש השילוב בין חובאן לאוגו התברר כבר אשתקד כבינגו וגם במכבי חיפה בונים הרבה על ניקולה דרניצ'יץ'. ומה עם הרומנים שנחתו בצד האדום של בלומפילד? רגע לפני פתיחת העונה אתם מוזמנים לחזות מי יהיה הזר שיגרוף את כל הקופה בסופה ויבחר לזר העונה.

 

 

נוסא איגייבור, מכבי ת"א

הניגרי שעוד לא חגג 25 עושה בשבועות האחרונים קולות של מפתח. למה מפתח? יש בו הכל ובמכבי ת"א מתחילים להבין זאת. כוח מתפרץ מאחור, תנועה בלי סוף, וגם עבודה בלתי פוסקת. תוסיפו לזה שער נגד היברניאנס בחוץ וגם שילוב מרשים שהוביל לשוויון בדרבי בשבת האחרונה. האם זו העונה של נוסא?

 

 

 

אובידיו חובאן, הפועל ב"ש

אשתקד חובאן הוכיח כי הוא בינגו אצל אלישע לוי. הזוג המושלם לג'ון אוגו עבד קשה מאחור. תחילת העונה הנוכחית הוכיחה כי יש בו גם הרבה יכולת התקפית וברק בכר כנראה קלט זאת. בינתיים זה החל בשערים באירופה ובגביע הטוטו. האם זה מה שיסחוף את ב"ש לתואר?

 


חובאן. פתח ביכולת התקפית (עדי אבישי)

 

ניקולה דרינצ'יץ', מכבי חיפה

אחרי שמדו קמארה ומיצ'ל לא ענו על הצפיות, הירוקים הנחיתו מנהיג מונטנגרי. בינתיים זה נראה מלא פוטנציאל. ייתכן שרוני לוי עוד ישדרג את הסגל בחיזוק זר שיגנוב כותרות, אך הברומטר הוא זר מה שייקח את חיפה קדימה?

 


דרינצ'יץ' בפעולה. הברומטר הירוק (ערן לוף)

 

קלאודיו בומבה, הפועל ת"א

זה יכול להיות פינטילי ואולי אפילו אנטל, אבל מבין כל הרומנים שנחתו בחודרוב, דווקא הצעיר מכולם עשוי להיות הבולט ביותר. הוא נרכש ב-600 אלף יורו אחרי שבגיל צעיר כבר זוהה על ידי רומא. בגביע הטוטו הוכיח מעט ניצוצות מהכישרון שיש בו. בומבה יוכיח שהוא בומבה של הפועל?

 


אנטל. אולי זה יהיה בכלל הוא? (עדי אבישי)

 

הזר שעוד לא הגיע

כפי שכבר רשמנו. מכבי ת"א עוד עשויה לעבות את הסגל בזר איכותי, דבר שבעיקר תלוי בהישגיה בזירה האירופית. מכבי חיפה לבטח תמצא בסוף את הקשר והחלוץ שלה. אז אולי הם מה שיגנוב את התהילה? ואולי יהיה זה מישהו מפתיע אחר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי