Sport1 Banner

עכו עם סגל חסר מול ק"ש וללא הוכנבוים על הקווים

ואיזה מסכנים האוהדים (במקרה שלנו אלה של עכו)
ואיזה מסכנים האוהדים (במקרה שלנו אלה של עכו) |

גורם בקבוצה לספורט1: "הוצאנו צ'קים לנושים, רק הם לא באים לקחת"

(גודל טקסט)

הפועל עכו תיפתח הערב (20:30) באופן את רשמי את עונת 2015/16 כאשר תארח ב"אצטדיון טוטו" את עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו.

 

אלא שהשמחה מפתיחת העונה החדשה התקלקלה בשל הסגל החסר שנגרם מהבעיות הכלכליות במועדון. עכו עוד לא עברה בבקרה וכך מהמשחק הערב ייעדרו המאמן ירון הוכנבוים, הזרים בוריס קופיטוביץ' ועדנאן זהירוביץ', ושחקני הרכש הישראלים, השוער דני עמוס, דור ז'אן, דור כוכב ושמוליק מלול.

וכך מי שינהל את המשחק הערב הוא עוזר המאמן איציק טוייזר, שמאמן זו שנה שנייה, את קבוצת הנוער, ומכיר את השחקנים שיעלו לשחק מקרוב.

 

למעשה עכו תעלה לשחק עם ארבעה שחקני בוגרים בהרכב: מושיקו מישאלוף, ציון צמח, אליאור סיידר, ושאדי שעבאן שרק היום חתם בשורות הקבוצה. כאשר שאר שחקני ההרכב והסגל יהיו שחקני נוער, אותם מכיר היטב איציק טוויזר, מאמן הנוער ועוזר מאמן הבוגרים, שיעמוד על הקווים במקום הוכנבוים.

 

נציגי עכו נפגשו כבר במהלך השבוע שעבר עם נציגי הבקרה והביאו בפניהם מסמכים שמראים כי מרבית חובות הקבוצה, כמיליון וחצי שקלים כבר שולמו. במועדון טוענים כי הוציאו צ'קים לנושים אלא שאותם אנשים מתעכבים ולא מגיעים לקחת את כספם.

 

גורם בכיר במועדון אמר היום לספורט1: "שילמנו כמיליון וחצי שקלים והם (הבקרה התקציבית, נ.ל) בשלהם. לא הצלחנו אפילו להיפגש איתם ואנחנו במרדף אחריהם כבר חמישה ימים. תיקנו 90 אחוז מהדברים. הפכנו את כל העולם בשביל זה, כל העיר התגייסה.

 

"אנחנו מתחננים לנושים שיבואו לקחת צ'קים. הקבוצה סוחבת צרות של כמה שנים. יכול להיות שהם עדיין מוצאים דברים שהם לא תקינים וזה בסדר, הם עושים את העבודה שלהם, אין בנו כעס. טוב מאוד שיש ביקורת, לאור מה שקרה שנה שעברה כשקבוצות נותרו ללא ערבויות. אנחנו נמשיך לטפל בזה, מאמין שבימים הקרובים זה יסתדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי