Sport1 Banner

ק"ש חוששת מהשעייה של חיימוב: "זו תהיה מכה"

חיימוב. יחמיץ את באר שבע?
חיימוב. יחמיץ את באר שבע? | צילום: עדי אבישי

השוער יועמד לדין מחר, ביחד עם איזי שרצקי: "אוהדי מכבי לא מכבדים"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה ממשיכה את הכנותיה לפתיחת הליגה ולמשחק הביתי מול הפועל באר שבע ביום ראשון (שידור ישיר החל מ-19:45 בספורטHD2). על אף הסכסוך המתוקשר עם ברק בכר, שכזכור פוטר לקראת תום העונה שעברה, סגנית האלופה תערוך לפני שריקת הפתיחה טקס הוקרה למאמנה שלעבר, כמו גם לבלם והקפטן לשעבר שיר צדק, שעבר יחד עם בכר לאדומים מהנגב.

 

מחר (רביעי) יעמדו גיא חיימוב ואיזי שרצקי לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות אירועי "אלוף האלופים" מול מכבי תל אביב בשבת. "אנחנו מקווים שגיא לא יורחק ויעמוד לרשותנו ביום ראשון, אחרת זו תהיה מכה קשה עבורנו", אמרו היום במועדון.

 

 

מי שייעדרו בוודאות מהמשחק הם לואיס גוטיירס, הבלם הבוליבאני המורחק ודויד מנגה שסובל מנקע בקרסול וצפוי לחזור למגרשים רק בעוד חודש. גם אור אוסטוינד בספק למשחק. הקשר שנחתך עדיין מתקשה לדרוך על הרגל ולא כשיר במאת האחוזים.

 

למרות ניצחונה של הקבוצה על מכבי תל אביב, במועדון לא ממהרים לצאת בהצהרות. "המשחק מול באר שבע ייתן לנו אינדיקציה טובה איפה אנחנו עומדים, כי מדובר בקבוצה חזקה שמועמדת לאליפות", אמר היום גורם במועדון ל"ספורט1", "אבל זה עוד מוקדם לדעת לאן העונה הזו תלך מבחינתנו. למרות הניצחון על מכבי, יש פה הרבה שחקנים חדשים וייקח להם זמן להתחבר. בכל תחילת עונה ממהרים להספיד אותנו ובסוף אנחנו מוכיחים אחרת".

 

בתוך כך, המועדון יפתח מחר את קופות האיצטדיון לטובת מכירה מרוכזת של מינויים, כאשר המחירים עומדים על 500 שקלים למבוגר ו-250 שקלים לילד.

 

גיא חיימוב, שוער סגנית האלופה, העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו התייחס לנושא השיפוט, לפנדלים וגם העביר מסר חד וברור לאוהדי מכבי ת"א.

 

עוד באותו נושא: אור אוסטוינד, גיא חיימוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי