Sport1 Banner

מנדיונדו: "שמח שהמשחק הראשון שלי הוא הדרבי"

מנדיונדו. יערוך בכורה מקומית מחרתיים
מנדיונדו. יערוך בכורה מקומית מחרתיים | צילום: עדי אבישי

המאמן אופטימי לקראת שבת. הפועל טירפדה מעבר של זגורי לבית"ר

(גודל טקסט)

בצל פרשת בן רייכרט, מתכוננת הפועל ת"א לדרבי הגדול מול מכבי ת"א בגביע הטוטו שייערך בשבת בשעה 21:00 באצטדיון בלומפילד. האדומים עדיין ממתינים לצמד השחקנים הזרים שסיכמו בקבוצה אך עוד לא חתמו, הבלם היווני לוקאס וינטרה ששוקל את הגעתו מחדש בגלל לחצים שמפעילה אשתו והקשר-חלוץ הרומני ליביו אנטל שנמצא על סף סיכום בקבוצה.

 

"וינטרה ואנטל הם שחקנים שוברי שוויון", אמרו שחקנים בקבוצה, "הם ישדרגו אותנו לקבוצה בשתי רמות מעל מה שאנחנו עכשיו". אגב, שחקנים בקבוצה ממשיכים לטעון בתוקף שהתקשורת והיחסים עם המאמן ססאר מנדיונדו בעייתיים ופערי השפה מהווים משוכה בין הצדדים, אולם יחד עם זאת מחמיאים השחקנים למאמן בכל הקשור לרמת האימון והארגון המקצועי.

 

 

מנדיונדו עצמו נשמע אופטימי לקראת המפגש מול מכבי: "אני שמח שהמשחק הראשון שלי הוא דרבי, וזה בהחלט מאוד מרגש, כולם במועדון מוכנים לזה. אנחנו יודעים שהפועל היא קבוצה בבנייה ומכבי רצה כבר הרבה שנים, אבל זה כדורגל ואנחנו נהיה מקצועיים בכל עניין וניתן את המקסימום".

 

הבלם איעד אבו עביד הביע גם כן התרגשות לקראת הדרבי הראשון שלו באדום: "יש התרגשות גדולה, זה הדרבי הראשון שלי ושל הרבה שחקנים נוספים במועדון. אני מקווה שיהיה בסדר, יש פה המון שחקנים מוכשרים. אנחנו תמיד יכולים להתמודד עם מכבי תל אביב. הפועל תל אביב הוא מועדון גדול, כולם פה שחקני נבחרות. בכל מקרה, צריך לתת לנו קצת זמן כדי להתגבש. כל השחקנים יתנו 200 אחוז, נמות על המגרש".

 

זגורי מתלבט בין שווייץ, עכו ונתניה

 

בתוך כך, ישראל זגורי זכה בימים האחרונים להתעניינות מהליגה השוויצרית. הקשר שכרגע מתאמן עם רשימת "המנודים" של האדומים מחפש כעת קבוצה ובוחן הצעות משווייץ וישראל. זגורי, שמחזיק בחוזה בהפועל אך התבשר שהוא אינו בתוכניות של מנדיונדו, קיבל מספר הצעות בארץ, ביניהן ממכבי נתניה והפועל עכו.

 

זגורי. בדרך החוצה מהמועדון (עדי אבישי)

 

נתניה הביעה רצון גדול לצרפו לפני פציעת דיא סבע, וייתכן שכעת היא אף תנסה ללחוץ עוד יותר על הקשר להצטרף למועדון. מעבר לכך, זגורי אף חוזר תקופה מסוימת על ידי בית"ר ירושלים והחזיק בהצעה מהבירה, אך לטענת מקורביו בהפועל טרפדו את מעברו לשם בגלל טיעונים כלכליים.

 

כמו זגורי, גם סארי פאלח מתאמן שלא במסגרת הקבוצתית ומחפש כעת קבוצה. כזכור הבלם עבר להפועל במסגרת עסקת העברת אוראל דגני לחיפה, אך במועדון החליטו שהם לא בונים על הבלם לעונה הקרובה וכעת מנסים לחסוך את חוזהו בתקווה שימצא בקרוב קבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי