Sport1 Banner

סבו של דאבור נתן אור ירוק לחזרה למכבי ת"א

דאבור. מוכן לחזור לארץ
דאבור. מוכן לחזור לארץ | צילום: עדי אבישי

קרויף וביין נפגשו עם החלוץ בביתו שבנצרת והבטיחו כי יקבל תפקיד מרכזי

(גודל טקסט)

רק לפני כשנה וחצי הפתיע מונאס דאבור את ראשי מכבי ת''א כשוויתר על הצעה מכובדת לחוזה חדש לשלש שנים במועדון לטובת יציאה לגראסהופרס השוויצרית , תוך ניצול סעיף היציאה הנמוך שלו (225 אלף יורו). לא רבים יודעים אבל מי שעמד מאחורי המהלך היה הסבא עבדול קאדר, שלאחר מות אביו של מונאס בגיל צעיר, הפך לאיש המשפיע במשפחה ומאחורי קבלת ההחלטות של החלוץ.

 

עבדל קאדר חשב שהצהובים לא מעריכים את דאבור והוא בסך הכל חלק מהרוטציה של המאמן פאולו סוזה. המנג'ר של מכבי ת''א נפגש אז עם הסב ושמע ממנו בצורה חד משמעית שהוא רוצה להוציא אותו לאירופה ויהי מה. לפני שבועיים וחצי עם נחיתתו של מונאס בארץ לחופשת הקיץ ולחתונת אחיו, מכבי כבר היו יותר מעשיים. קרויף והמנכ''ל מרטין בין נפגשו שוב עם השחקן וסבו והבהירו להם כי מכבי עשויה ללכת עליו והפעם כשחקן המרכזי בחוד ועבדול קאדר נתן אור ירוק למהלך.

 

 

במכבי ת''א שיחק העונה ברוב המשחקים הקשר ערן זהבי כחלוץ מדומה ושאר החלוצים ראדה פריצה, ברק בדש, עדן בן בסט וברק יצחקי לא הצליחו מסיבות שונות לשלוט בעמדה החשובה. אלא שהמאמן החדש של הצהובים סלבישה יוקאנוביץ' הבהיר כי הוא ישחק עם שני חלוצים בסגנון יותר התקפי, ובקבוצה שמשוועים לחלוץ ישראלי עם רקורד אירופי כדוגמת תומר חמד, טוטו תמוז או בן שהר, החליטו לשים את כל הביצים בסל של דאבור. ההתמקדות של הצהובים היא בשל העובדה שגראסהופרס נמצאת בקשיים כלכליים ומעוניינת למקסם רווחים על החלוץ.

 

יוקנביץ. נחת בארץ (עדי אבישי)

 

 

המאמן החדש כבר למד מילה בעברית #יאללהמכבי #צהובעולה #מכביאימפריה

A video posted by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 ולאורך כל התקופה האחרונה, מאז הפגישה בין קרויף לבני המשפחה, החלוץ אינו שולל חזרה ויישר קו עם הסבא עבדול קאדר אם יוחלט על חזרה למכבי ת''א ולנסות להעלות עם הקבוצה לליגת האלופות. דאבור המריא היום בצהרים חזרה לשוויץ ויחכה להתקדמות בעסקה.

 

סלבישה יוקאנוביץ', מאמנה החדש של הקבוצה נחת בישראל. הסרבי יעביר את האימון הראשון במדי מכבי ת"א כבר ביום שלישי, אז תתכנס הקבוצה לראשונה לאחר הפגרה ותחל בהכנות לעונת 2015/16. השחקנים אשר ייצגו את נבחרת ישראל יצטרפו לאימונים ביום שישי.

עוד באותו נושא: מונאס דאבור, מרטין ביין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי