Sport1 Banner

צפו בקהת מאשר: "יוצא מחר לחתום באוסטריה וינה"

רועי קהת. בדרך לאירופה
רועי קהת. בדרך לאירופה | צילום: סוכנות ג'יני

קשר ק"ש קרוב לעזיבה. בלבול: "יוצא עם טעם טוב, גאה בשינויים שעשיתי"

(גודל טקסט)

קשר עירוני קריית שמונה, רועי קהת, נפרד היום מקבוצתו במשחק ההפסד 4:1 למכבי חיפה ומחר הוא יוצא לאוסטריה שם ייפגש ביום שני עם ראשי אוסטריה וינה לשורותיה הוא אמור להצטרף.

 

"מתרגש מאוד. מעבר שמאוד ציפיתי לו", אישר קהת. "אני מקווה מאוד שייצא לפועל. מקווה שיילך טוב ומשם נמשיך הלאה". הקשר גם אמר שייפגש עם עומר דמארי, ששיחק בעבר בקבוצה, ויקבל ממנו טיפים. 

 

הקשר, שלא שיחק בחיפה כדי לשמור על רגליו, סיכם את העונה של קבוצתו ואמר: "תקענו יתד בצמרת ליגת העל ואנו עושים זאת מזה כמה שנים. אני בטוח שקריית שמונה תמשיך בדרך זאת ואף תזכה באליפות".

 

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, סיכם את תקופתו בקבוצה ואמר: "אני יוצא עם טעם טוב ואני גאה בשינויים שעשיתי בקבוצה. לולא הם, היינו בפלייאוף התחתון, במאבקים נגד הירידה".

 

בלבול הוסיף: "קיבלתי קבוצה במצב מאוד קשה. מבחינה מנטלית, השחקנים היו מרוסקים. מקבוצת ההגנה הגרועה בליגה, הפכנו להיות קבוצה עם ההגנה הטובה בליגה. אני משאיר שלד מצויים וגאה במה שאני משאיר בחיפה. חבל שלא זכינו במקום הרביעי ובכרטיס לאירופה אבל נזכור שהמטרה שהוצבה לי הייתה אך ורק להגיע לפלייאוף העליון ולא להיגרר למאבקי התחתית".

 

על עתידו כמאמן אמר: "באשר לעונה הבאה, אני עדיין לא יודע מה יהיה. אני מבטיח שעוד תראו אותי מאמן בליגה, ולא מעט".

עוד באותו נושא: עירוני ק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי