Sport1 Banner

"הסיכויים שפאקו ימשיך – אחוזים בודדים"

פאקו. סוף הדרך?
פאקו. סוף הדרך? | צילום: דני מרון

הדחייה בהודעה על הישארות מקרבת את הסוף. קאריו מילאן המועמד המוביל להחליפו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם פרסמה את שם המאמן שיוביל אותה לעונת 2015/16.

 

ההודעה שרבים מצפים לה הופכת לדרמטית לאור הדיבורים והאמירות בחודשים האחרונים כי המאמן הבאסקי, פאקו אייסטראן לא ימשיך גם לאחר עונת שיא בה הצהובים זכו בטרבל.

 

 

ההחלטה אמורה הייתה כבר להתפרסם ובמועדון החליטו להמתין עוד פרק זמן קצר, אולי בשל חגיגת האליפות הצנועה ביום שני באצטדיון בלומפילד לאחר משחק סיום העונה נגד מכבי פתח תקווה.

 

גורם המקורב למועדון אמר: "הבעלים מיץ' גולדהאר והמנכ"ל מרטיין ביין הולכים ליישר קו עם המנג'ר הספורטיבי, ג'ורדי קרוייף. הסיכוי שפאקו יהיה בעונה הבאה בקריית שלום הוא נע על אחוזים בודדים. נראה כי מאמן אירופי חדש יהיה במועדון כבר בקרוב מאוד".

 


קאריו מילאן. היורש של סוזה 

 

השם החם המוזכר הוא מאמן קבוצת וידאוטון ההונגרית,ז'ואן קאריו מילאן שסיים את חוזהו בקבוצה ההונגרית. גורמים הקשורים למועדון טוענים כי קאריו מילאן הומלץ למכבי תל אביב ולג'ורדי על ידי המאמן הפורטוגלי פאולו סוזה, שם שימש עוזרו ונחשב ליורשו.

 

בקרב רבים במכבי תל אביב אומרים כי קאריו מילאן אם אכן יגיע, אינו השם הגדול שמצפים שיגיע במקום פאקו שהביא את כל אשר היה על כר הדשא לאוהדי מכבי תל אביב.

 

ההחלטה הסופית קרובה, ושמו של המאמן נשמר קרוב לחזהו של ג'ורדי אמור להתפרסם בקרוב מאוד יחד עם חלק מהשחקנים החדשים, זרים וישראלים שיגיעו לקריית שלום.

 

בקבוצה יהיו מספר שחקנים מאוכזבים אם פאקו יהיה המאמן לבסוף. מוזכרים בנושא טל בן חיים, עדן בן בסט, יובל שפונגין ומהראן ראדי שקולם נשמע בשיחות עם מקורבים ,טענות שמוכרות לג'ורדי, ביין ומיץ' גולדהאר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי