Sport1 Banner

דור הזהב של הזהובים יחזיר עטרה לשכונה?

הצעירים וחדד
הצעירים וחדד | צילום: מני בן ארי

דמאיו בוטח בצעירים של בני יהודה, זה יספיק מול מכבי חיפה? (19:50 בספ' 1)

(גודל טקסט)

לאחר עונת גלות בלאומית, חוזרת בני יהודה לליגת העל. דמאיו חוזר להאמין בדור הצעיר, ומבטיח לכולם שלזהובים גדל עוד דור זהב, שלא נופל מהדור של עוז ראלי, לירוי צעירי, דן מורי ושות'.

 

השמות שצריך לשנן הם גל צרויה, סתיו פיניש, רז מאיר ודולב חזיזה. בשכונה בטוחים כי שילובם יחד עם אביב חדד , אסי בלדוט פדרו גלבאן ושאר הוותיקים יניב פירות וקרבות התחתית יהיו רחוקים יותר מהמרחק של מסעדת גורמה איטלקית מהמסעדה של דוד חביב ובניו.

 

תחזית אופטימית

 

בני יהודה חוזרת למקום הראוי בה ליגת העל יחד עם הקהל הגדול שחוזר לתמוך והרבה לחימה הכתומים יסיימו את הליגה מוקדם מהצפוי ויילכו לים. אמיר אגייב חייב לקחת אחריות ולסחוף את הצעירים יחד איתו לעוד עונה בליגה הראשונה 

 

תחזית פסימית

 

השחקנים הצעירים לא מתפקדים, פדרו גלבאן נשאר אי שם בחופי ארגנטינה והקהל מתייאש ושוב מנסה לתת את הטון ולגרש את משפחת דמאיו מהמגרשים. מאבקי התחתית חמים, ההישארות בליגה על חודו של נקודה שבריר של תקווה .

 


יתמכו או יתייאשו מהר? (מני בן ארי)

 

עקב האכילס

 

עם כל הכבוד  לקהל הגדול של בני יהודה,  תוצאות לא משביעות רצון יכולות שוב להביא מאבק עיקש בהנהלה ומשפחת דמאיו. העונה הבמה של הצעירים, שצריכים את התמיכה. סבלנות מצד הקהל יהיו גורם משמעותי במיקומה של  בני יהודה בסוף העונה.

 

מי הולך לפרוץ העונה

 

דולב חזיזה שהציג מחנה אימונים מצויין הוא פוטנציאל אדיר. שילוב נכון שלו עם אמיר אגייב, ללא משחקי אגו של שניהם יכול למנף את בני יהודה במעלי הטבלה והרחק ממאבקי תחתית.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי