Sport1 Banner

עכו עוד לא עברה בבקרה, אך הזרים ישחקו מחר

הוכנבוים. זעם על אי שיתוף הזרים
הוכנבוים. זעם על אי שיתוף הזרים | צילום: ערן לוף

קופיטוביץ' וזהירוביץ' ירשמו למשחק מול הפועל חיפה. בודן יגיע למבחנים

(גודל טקסט)

הקיץ הלא שקט של הפועל עכו נמשך. לא מעט לחץ יש בקבוצה בימים האחרונים, לאחר שעכו לא עברה ברשות לבקרה התקציבית ועלתה למשחק גביע הטוטו מול עירוני קריית שמונה ביום ראשון (1:0) עם שחקני הנוער. כעת חוששים במועדון מתסריט דומה מחר מול הפועל חיפה בסמי עופר (20:00).

 

היום (שלישי) נפגשו נציגי המועדון עם אנשי הבקרה התקציבית במטרה לנסות ולהסדיר את הנושא, שם נמסר להם כי קיים חוב לארבעה שחקני עבר ורק לאחר שיוסדרו החובות והשחקנים יחתמו על טופס לפיו כל הנושא הכספי מול עכו סגור, תוכל הקבוצה לעבור בבקרה.

 

 

גם אם עכו לא תאושר עד מחר בבקרה,השחקנים הזרים החדשים יוכלו לקחת חלק במשחק –  בניגוד למשחק מול קריית שמונה. גורם בכיר במועדון אמר היום ל"ספורט1" כי הסיבה לאי שיתופם של הזרים שלשום הייתה חוסר ארגון במועדון, שהביא לכך שבהנהלה לא הסדירו את האישורים הרלוונטיים, כולל הבדיקות הרפואיות, מה שהכעיס מאוד את המאמן ירון הוכנבוים. בימים האחרונים טופל הנושא ושני הזרים, בוריס קופיטוביץ' ועדנאן זהירוביץ' צפויים לשחק מחר.

 

לצד צמד הזרים, שיצטרפו לברניסלב יובאנוביץ' שממשיך לעונה נוספת, צפוי להגיע היום למבחנים בקבוצה אורנטל בודן, חלוץ מהונדורס. בודן נבחן בחודש שעבר בהפועל תל אביב שוויתרה עליו, ובמידה וירשים את הצוות המקצועי של הצפוניים, יוחתם במועדון.

 

בתוך כך, יובל אבידור שעדיין מושעה מאימוני הקבוצה, טרם עבר את ועדת המשמעת הפנימית. החלוץ ממתין לעורך דינו ששוהה בחו"ל וצפוי לעבור את השימוע מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי