Sport1 Banner

רייכרט יכול לעבור לכל קבוצה, פרט להפועל ת"א

קרויף. יום שלישי לבוררות
קרויף. יום שלישי לבוררות | צילום: עדי אבישי

מכבי ת"א הטילה וטו על מעבר לאדום. קרויף: השחקן הסכים להגיע לאימונים

(גודל טקסט)

הבוררות בין בן רייכרט למכבי תל אביב נכנסה הבוקר (חמישי) ליומה השלישי בלשכתו של עו"ד עמיאל תגר, אחרי שעות ארוכות של דיונים אתמול. הבוקר היו אמורים להעיד מנהלה המקצועי של האלופה, ג'ורדי קרויף, וסוכנו לשעבר של הקשר, אבי נמני, אך בסופו של דבר רק ההולנדי דיבר.

 

נמני היה אמור לספר כי הקטע המצולם, בו נראה רייכרט אומר כי "עו"ד יוסי שפרלינג אינו מייצג אותו והיחיד שעושה זאת הוא אבי נמני" לא נעשה בהוראת הצהובים, אלא צולם לבקשתו של הסוכן. עם זאת, השחקן ועורך דינו יוסי גאייר ביקשו מהבורר שנמני לא יעיד בפרשת צילום הקלטת, מכיוון שבין השחקן לסוכנו לשעבר קיים כאמור נתק.

 

קרויף דיבר על המעבר של הקשר בהשאלה להפועל תל אביב, שבו לא התנגד השחקן למעבר ובנוסף על שדרוג החוזה שלו. כמו כן דיבר המנג'ר על השיחות שלו עם רייכרט, בו הבטיח לו קידום לקראת העונה הקרובה ועל חלופת המסרונים בין השניים, בהם לא הזכיר השחקן ולו פעם אחת שרע לו או שהוא מאוים, ואף הסכים להגיע לתחילת האימונים.

הבורר הציע הבוקר לרייכרט פשרה לפיה יושאל לכל קבוצה בארץ. השחקן הסכים תחילה, אבל אז מכבי תל אביב הטילה וטו על השאלה להפועל תל אביב והסכימה שיושאל לכל קבוצה אחרת בארץ או באירופה, פרט ליריבתה העירונית. הצהובים הוסיפו: "אם הפועל תל אביב רוצה אותו, היא יודעת איך פונים אלינו ומכירה את כל הנהלים. ככה גם אנחנו נהגנו מול השחקנים שלהם".

הבוררות תסתיים רק ביום שני, כאשר ההחלטה עצמה של הבורר, אם רייכרט זכאי לעזוב את האלופה, תתקבל ככל הנראה רק כעבור יומיים או שלושה. סכום השחרור של הקשר ייקבע על ידי עו"ד תגר רק אם שני הצדדים יבקשו זאת.

עוד באותו נושא: אבי נמני, עמיאל תגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי