Sport1 Banner

"אם זהבי יבקש 'להגשים חלום', לא יעמדו בדרכו"

זהבי. בדרך לסיבוב שני בארץ המגף?
זהבי. בדרך לסיבוב שני בארץ המגף? | צילום: ערן לוף

נציגי סמפדוריה יעקבו אחרי כוכב מכבי תל אביב במשחק הנבחרת נגד בוסניה

(גודל טקסט)

ערן זהבי לא מגיב בינתיים לפרסומים ולשמועות בתקשורת האיטלקית על רצונה של סמפדוריה להחתימו, על מנת שלא לפגוע בהכנות נבחרת ישראל למשחק מחר (שישי) נגד בוסניה. כוכבה של מכבי ת"א יעלה במוצאי שבת על טיסה מווינה ביחד עם מספר חברים מהנבחרת ומכבי תל אביב לחופשה בלאס וגאס.

 

אתמול, כאשר שהה שעות ארוכות עם אנשי התקשורת הישראלים בווינה ובטיסה לסארייבו, לא הזכיר זהבי כלל את השם סמפדוריה. באתרי ספורט באיטליה טוענים כי ההצעה של הקבוצה האיטלקית רצינית ובקבוצה מתכננים להוביל מהלך שיוציא אותו ממכבי ת"א.

 

 

עיתונאי איטלקי מספר הבוקר כי סמפדוריה תשלח מחר למשחק בבוסניה נציג מטעמה כדי לעקוב אחרי זהבי. על פי אותו גורם איטלקי, המאמן ולטר זנגה, שוער העבר המפורסם, מבקש להביא לקבוצה בנוסף לזהבי גם את אנטוניו קסאנו ששיחק בחלק מהעונה בפארמה.

 

"סמפדוריה היא קבוצה ברמה בינלאומית שלא אומרים לה לא אם היא מבקשת להביא שחקן", אומר איש התקשורת האיטלקי, "בקבוצה שיחקו בעבר רוד חוליט, ג'יאנלוקה ויאלי, רוברטו מנצ'יני, אטיליו לומבארדו והברזילאי סרזו. הם יוכלו לשלם לערן זהבי קרוב לשני מיליון יורו אם יתעקשו על הבאתו. הם מחפשים פנטזיסט כובש שערים".

 

במכבי תל אביב לא מגיבים לפרסומים על פנייה של סמפדוריה למועדון. בקבוצה ממתינים להחלטה בנושא המאמן החדש, שיבחר כבר בימים הקרובים. גורם המקורב למכבי תל אביב: "לזהבי יש חוזה חדש ארוך טווח לחמש שנים תמורת מיליון יורו לעונה. אם הוא יפנה אישית למנכ"ל מרטין ביין ולמנג'ר ג'ורדי קרויף ויבקש 'להגשים חלום', בקבוצה לא יעמדו בדרכו. סכום המכירה שעמד על 2.2 מיליון יורו יקפוץ כלפי מעלה, כשלכולם ברור שאין לחסום הצעה מסמפדוריה".

עוד באותו נושא: ולטר זנגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי