Sport1 Banner

בית"ר ירושלים מתחדשת: השיקה אתר אינטרנט חדש

יגלשו
יגלשו | צילום: דני מרון

שלומי אזולאי בהשקה החגיגית: "כך נשמור על קשר עם האוהדים"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיקה היום, באולמי ה-view בירושלים, את האתר הרשמי החדש של המועדון.

 

האירוע כלל את כל שחקני הסגל, צוות האימון, הנהלת הקבוצה ונציגי חברת iTrader, הספונסרית הראשית של המועדון.

 

במהלך האירוע, נשאו דברים אושרי דודאי, דובר ומנהל המועדון בפועל, הקשר שלומי אזולאי ונציג חברת iTrader.

 

האתר החדש כולל חנות וירטואלית, עדכונים רשמיים, לוח משחקים, מידע על הקבוצה והמועדון, הצצה לעולמם הפרטי של השחקנים ועוד. העיצוב החדש מושך את העין והאתר נח לתפעול.

 

שלומי אזולאי אמר: "הכבוד והזכות הם שלנו, השחקנים. יש לנו העונג לשמור על קשר עם אוהדי המועדון הרבים דרך האתר החדש, להראות את עצמינו, להעביר מסרים ובעיקר – דרך קליק אחד, להגיע לכל בית ומכשיר סלולרי. אנחנו מצדנו נעשה הכל כדי לסיים את העונה בטעם הטוב ביותר שאפשר".

 

"דרך עבורינו להעביר מסרים". שלומי אזולאי (דני מרון)

 

נציג iTrader: "אנו שמחי לשמש כספונסרים ראשיים של בית"ר ירושלים. אנו שמחים עוד יותר שיכולנו לתרום לניווט של הקבוצה במרחב האינטרנטי של הכדורגל הישראלי. מאז עלייתו של האתר לאוויר, האתר צבר מספר נתונים. ראשית, משך השהייה של גולשים באתר עלה בכמעט 100% וכמות הכניסות לאתר גדלה ב-35%. ביצענו קידום לאתר במנועי החיפוש, בעזרת מילות המפתח הקשורות לבית"ר ירושלים ונכון לעכשיו הוא מדורג במקום הראשון בנושא. ביצענו התאמה לאתר למובייל, על מנת להנגיש אותו למירב המשתמשים".

 

בהמשך הוסיף: "אני רוצה להודות למספר אנשים שתרמו לשיתוף הפעולה הזה. כל האתר היה יכול להישאר בגדר חלום, אם לא הם. ראשית, לצוות המרקטינג של חברת iTrader, שעבדו לילות כימים על מנת להשלים את התהליך במועד שנקבע. להגר, אשת השיווק של בית"ר ירושלים, שתרמה ללא הפסקה לקידום הפרוייקט. לאלי טביב, כמובן, שתמך במהלך לכל אורך הדרך. מדובר בנכס מאוד חשוב בעידן שלנו, שהולך ללוות את בית"ר לאורך כל הדרך. הוא יתרום רבות למועדון, גם לעתיד לבוא".

 

 

 

דובר בית"ר ירושלים, אושרי דודאי: "האתר ברמה גבוהה, כמו המועדונים הגדולים בעולם. תודה לשרון ארד וגיא כהן, מאולמי ה-view. המקום הזה הוא בית עבורנו ואתם חלק בלתי נפרד ממשפחת בית"ר ירושלים. תודה רבה להגר אוחנה, שעושה ימים כלילות למען הצלחת האתר".

 

 

  #view #ביתרירולשים #ארועהשקה

A photo posted by @boris_kl on

 

A photo posted by Hanan Maman (@hananmamanfans) on

עוד באותו נושא: אושרי דודאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי