Sport1 Banner

דראפיץ': "רוצים לעשות עונה טובה יותר מאשתקד"

שחקני ביתר בצילום קבוצתי
שחקני ביתר בצילום קבוצתי | צילום: גיא אדרי

בית"ר י-ם ערכה צילום קבוצתי. המאמן: "כרגע דסה שחקן שלנו"

(גודל טקסט)

בית''ר ירושלים השיקה באופן רשמי קמפיין מיוחד נגד אלימות, כאשר כל עובדי המועדון התכנסו היום (חמישי) לצילומים עם הסלוגן "די לגזענות ולא לאלימות". הסלוגן ילווה את שחקני בית''ר ירושלים כל העונה מאחורי חולצות השחקנים.

 

"העבודה שלנו לעשות הכל בתוך ומחוץ למגרש על מנת שלא יהיו אלימות וגזענות במגרשים", אמר מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' והוסיף: "המטרה היא להביא כמה שיותר משפחות עם ילדים למגרשים רוצים לראות אותם וזו העבודה שלנו", סיכם דראפיץ' את עמדתו בנושא האלימות במגרשים.

 

 

המאמן הירושלמי התייחס למצב הקבוצה: "אנחנו רוצים לעשות עונה לא פחות טובה מהעונה שעברה. היה סוג של שאננות במשחק נגד נתניה, אנחנו רוצים להיות הרבה יותר טובים וכמובן רוצים להתחזק בעוד כמה תפקידים ואם נעשה את זה, נראה את בית''ר הרבה יותר טובה".

 


אצילי מציג חולצה וקמפיין (גיא אדרי)

 

הקבוצה הצטלמה לצילום קבוצתי מסורתי לכבוד פתיחת עונת 2015-2016 יחד עם שלומי אזולאי ואלי דסה, ששמם נקשר סביב מעבר אפשרי למכבי ת''א. "העבודה שלי היא לאמן את השחקנים, אלי דסה מגיע לאימונים כרגיל אני מאמן אותו ומקווה שהוא יהיה פה ואם לא אני מאחל לו בהצלחה", התייחס המאמן לאפשרות שדסה יעזוב את הקבוצה והמשיך: "בינתיים אנחנו מדברים שאלי פה וצריכים להתייחס אליו כשחקן בית''ר, עם מה שיקרה בעתיד אני לא יכול לעשות שום דבר".

 

שלומי אזולאי אמר: "המטרה שלי הייתה לחזור כמה שיותר ובריא. אני מקווה שאכנס לקצב כמו שצריך ואחזור לשחק כמו בשנה שעברה".

 

הקשר התייחס גם כן לקמפיין נגד אלימות וגזענות: "אחרי כל הארועים שעברנו זה טבעי ונכון שנצא ונפעל למען מניעת האלימות והגזענות זה יקרה דרך ג'ינגלים ברדיו הצהרות ברורות של הצוות המקצועי והשחקנים ואפילו הרצאות בבית הספר".

 

אזולאי התייחס גם הוא למעבר אפשרי למכבי ת''א ועד כמה הדבר הזה משפיע על תפקודו המקצועי בקבוצה: "הדיבורים הללו נעשו במהלך החודשיים האחרונים. אנחנו מקצוענים ולא צריכים להתעסק בזה, אנחנו משחקים כדורגל ובאים לעבוד קשה על המגרש. זה לא מתפקידי לבוא ולצאת בהצהרות, זה תפקידה של ההנהלה להתעסק בזה. כרגע אני שחקן בית''ר ירושלים וטוב לי".

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי