Sport1 Banner

וינטרה: "תורי להחזיר על המאמצים להביא אותי"

וינטרה. שיחק מחבואים עם הפועל עד שנתפס ברשת
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

ספורט1 פרסם לראשונה על המגעים, הערב חתם בלם לבאנטה בהפועל ת"א

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שישי) כי בלם נבחרת יוון, לוקאס וינטרה, חתם בקבוצה לשנתיים הקרובות.

 

וינטרה בן ה-34 שימש כשחקן נבחרת יוון לכל אורך העשור האחרון והוא בעל רזומה עשיר המונה 54 הופעות בינלאומיות. וינטרה שיחק 9 וחצי עונות במדי פנתנאייקוס וזכה עימה בשני גביעים ושתי אליפויות. כמו כן, לוינטרה ניסיון עשיר ועתיר משחקים במסגרת הליגה האירופית וליגת האלופות כולל שער בהייבורי נגד ארסנל.

 

 

בשנתיים וחצי האחרונות שיחק וינטרה בלבאנטה מהליגה הספרדית הבכירה ובינואר 2014 הבקיע נגד ברצלונה במשחק שהסתיים ב-1:1", נאמר עוד בהודעה הרשמית של האדומים, "וינטרה נחשב לאורך שנים לאתלט יוצא דופן, תוך שהוא מוביל בכל המדדים הפיזיולוגיים בקבוצותיו, שומר על אורח חיים ספורטיבי ונמנע מפציעות".

 

בהפועל הוסיפו כי: "וינטרה ידוע כשחקן אחראי, קפדן, בעל אישיות קשוחה, יכולת מנהיגות מרשימה ושליטה בשלוש שפות: יוונית, אנגלית וספרדית. בנוסף לתפקידו כבלם, וינטרה יכול לשחק גם כמגן ימני וקשר אחורי".

 

וינטרה כבר ביקר פעמיים בישראל, כשבפעם האחרונה הגיע בחשאי לתל אביב לפני יומיים לפגישה עם בעלי הקבוצה אמיר כבירי, והיום כאמור חתם על חוזהו במועדון.

 

וינטרה. תוספת כוח משמעותית לאדומים (Gettyimages)

 

עם החתימה על החוזה אמר וינטרה לאתר הרשמי, "אני שמח להצטרף היום למשפחת הפועל ת"א. אני מאוד מעריך את המאמצים שהמועדון עשה עבורי ורוצה להודות לנשיא אמיר כבירי שהוא אדם מיוחד מאוד.  עכשיו תורי להחזיר למועדון על המאמצים וההשקעה הרבה. אני אעשה הכל ביחד עם חבריי לקבוצה עד שנביא את הפועל למקום שבו היא שואפת וצריכה להיות"

 

וינטרה: "שמח להצטרף למשפחת הפועל ת"א (הפועל ת"א, האתר הרשמי)

עוד באותו נושא: לוקאס וינטרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי