Sport1 Banner

אולי הקיץ? עוז ראלי מתקרב למכבי תל אביב

עוז ראלי. יחצה את הכביש?
עוז ראלי. יחצה את הכביש? | צילום: עדי אבישי

בני יהודה מעדיפה למכור את המגן. אכזבה מבן הרוש, גרסיה וטיבי

(גודל טקסט)

לאחר שהחתימה את אבי ריקן הבוקר (חמישי), במכבי ת"א ממשיכים במירוץ החימוש. הקבוצה ניהלה היום משא ומתן אינטנסיבי עם בני יהודה על מנת לרכוש את עוז ראלי.

 

מתווה העסקה המסתמן הוא שראלי יעבור למכבי בתמורה לכסף, לשון גולדברג ולשחקן נוער נוסף לבחירת בני יהודה. המגן מסיים את חוזהו בשכונה בסוף העונה, ולכן הזהובים מעדיפים למכור אותו כעת ולא לאבד אותו ללא תמורה בסיום העונה. על מועמדותו של עוז ראלי פורסם לראשונה בספורט1.

 

 

בנוסף נמשכים המאמצים להחתמת מואנס דאבור – ובהתאם לכך צירוף של שחקן זר. באם יחתום דאבור, תחתים מכבי קשר אחורי זר. אם לא, הזר החמישי של הקבוצה יהיה בעמדת החלוץ.

 

שמו של סטפן שצ'פוביץ' הסרבי ששייך לסלטיק עולה לצידם של שחקנים נוספים בפנקס של ג'ורדי קרויף.

 

בצוות המקצועי מודאגים מיכולתם של מספר שחקנים שאינם בכושר ואינם מציגים יכולת שתספיק בכדי להעפיל לשלב הבתים בליגת האלופות.

 

בין המאכזבים נמצאים המגן השמאלי עומרי בן הרוש שירד לספסל מול ויקטוריה פלזן. גם הבלם הספרדי קרלוס גרסיה הנמצא בירידת כושר מתמשכת מדאיג את ג'ורדי, יוקאנוביץ' והצוות המקצועי והוגדר כנקודת החולשה במשחק ההגנה מול היברניאנס.

 

"ההחלטה להמשיך עם גרסיה הייתה של ג'ורדי", הסבירו במכבי. "גרסיה נמצא בהרכב הראשון רק משום שהמאמן סלבישה יוקאנוביץ' סבור שראיית המשחק וקריאת המהלכים שלו היא הטובה בקבוצה. גרסיה מבצע המון עברות לא מחויבות קרוב לרחבה בשל איבוד מהירות".

 

גם איתן טיבי, שלא שותף כלל במשחק הגומלין נגד היברניאנס, זוכה לביקורת מאותו גורם. "הוא מקשה על המאמן לנוכח יכולת חלשה הנגררת מנבחרת ישראל ומסיום העונה שעברה. למרות זאת שווה לנסות ציוות של בן חיים עם טיבי שמכירים אחד את השני היטב ושיתפו פעולה פעמים רבות במדי הנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי