Sport1 Banner

"נאמר לו כי אם לא יעבור להפועל יהיו לכך השלכות"

רייכרט. לא קיבל מענה
רייכרט. לא קיבל מענה | צילום: עדי אבישי

בן רייכרט יגיש היום את כתב הבוררות מול מכבי ת"א: "חש מאוים ונרדף"

(גודל טקסט)

בן רייכרט קשר מכבי תל אביב המחרים את אימוני הקבוצה. אמור להגיש היום (חמישי) על ידי פרקליטו עו"ד יוסי שפרלינג תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל ויבקש לשחרר אותו מההסכם לארבע השנים מול מכבי תל אביב. עו"ד שפרלינג ומכבי תל אביב אמורים להגיע להסכמה על הבורר המוסכם עליהם שידון בתביעה.

 

בכתב הבקשה טוען השחקן כי מיום האימון הראשון בקריית שלום חש מאוים ונרדף על ידי חלק מאוהדי מכבי תל אביב. רייכרט טוען כי מספר אוהדים קרעו ממנו את חולצת האימון בפרעות קיללו אותו ואיימו עליו דברים שלא פסקו בהמשך הדרך. הקללות והאיומים נמשכו גם כששותף מדי פעם בהרכב או כמחליף וגם כשישב ביציע או על הספסל ברוב המשחקים מבלי שיזכה בהערכה מקצועית מהמועדון. השחקן טוען כי גם מחוץ למכבי תל אביב בחיים הפרטיים שלו הותקף מילולית על ידי אוהדי מכבי תל אביב בפגשו בו ברחוב או במקומות ציבוריים.

 

 

עו"ד יוסי שפרלינג יציג את גרסת השחקן למעבר ההשאלה להפועל תל אביב בעסקת גילי ורמוט לאחר הסירוב של דן איינבינדר לעשות זאת. השחקן טוען כי לא הסכים לעבור להפועל תל אביב וביקש להמשיך במכבי תל אביב. לטענת רייכרט נאמר לו במפורש כי במידה ולא יעבור קבוצה ויכשיל את עסקת ורמוט יהיה לדבר תוצאות שליליות בהמשך דרכו המקצועית בקריית שלום.

 

ורמוט. הסיבה לקרע? (עדי אבישי)

 

רייכרט טוען כי בסיום העונה ביקש מג'ורדי קרויף מספר פעמים לעזוב ולא לשוב למכבי תל אביב בשיחות אישיות ובהודעות דרך הטלפון בשל המצוקות שלו ונענה בסירוב מוחלט כשנדרש להגיע לפתיחת האימונים.

 

כמו כן טוען רייכרט כי אולץ על ידי אנשי מכבי תל אביב להופיע בסרטון בו הוא טוען כי עו"ד שפרלינג אינו עורך הדין שלו ורק אבי נמני מיצג אותו. רייכרט יבקש שהבורר יקבע כי הוא זכאי להשתחרר מההסכם עם מכבי תל אביב מבלי לקבוע את מחירו של כרטיס השחקן.

 

במכבי תל אביב לא קיבלו את כתב התביעה ולא הגיבו בנושא עד שיועבר אליהם.

עוד באותו נושא: יוסי שפרלינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי