Sport1 Banner

במגמת שיפור: 0:4 למכבי חיפה על קטמון. צפו בתקציר

ידין במשחק האימון. שער נהדר
ידין במשחק האימון. שער נהדר | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

ידין (34), עטר (41), תורג'מן (66) ובניון (84) כבשו. דרינצ'יץ' נפגע בעינו

(גודל טקסט)

רוני לוי גער בשחקניו לאחר משחק ההכנה הראשון מול הפועל נצרת עלית (0:1), אלא שהערב מכבי חיפה נראתה טוב הרבה יותר ורשמה ניצחון משכנע, באופן יחסי כמובן – 0:4 על העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל קטמון.

 

אמנם הירוקים התקשו לאיים על שערו של סיידוף בחצי השעה הראשונה, למעט בעיטות מרחוק של דרינצ'יץ' וידין, אלא שאז הגיעה בעיטה חזקה של ידין בדקה ה-34 שהעלתה את הירוקים ליתרון ראשון ונתנה את האות לקראת ההמשך.

 

 

אלירן עטר בדקה ה-41 הכפיל את התוצאה בזכות פנדל מוצלח, אחרי שכדור שהרים טוואטחה נגע בידו של שחקן יריב, ואלון תורג'מן (66) ויוסי בניון (84) שנכנס למשחק במחצית קבעו את תוצאת המשחק.

 

בעוד שלושה ימים (ראשון, 12.7) מכבי חיפה תפגוש בכפר גלים את הפועל עכו למשחק הכנה האחרון בארץ לפני שהיא יוצאת למחנה האימונים. שחקני הרכש שהגיעו לעת עתה הם הקשר הסרבי דרניצ'יץ', הבלם מארק ואליינטה (טרם הגיע לארץ) והמגן סאן מנחם. בחיפה טוענים כי לוי צפוי לצמצם את רשימת המועמדים להגיע בימים הקרובים ורוצים לסגור במהרה עם חלוץ זר, כשהבוקר פורסם כי נעשתה פנייה לחלוץ פיינורד, מיצ'ל טה פרדה (23, 1.91).

 

היריבה, הפועל קטמון, עלתה לליגה הלאומית אחרי שבעונה שעברה היא סיימה במקום הראשון בליגה א' צפון עם 69 נקודות. הקיץ היא צירפה לשורותיה את אורי כהן (מגן שמאלי), שי חדד (קשר), רז שטיין (קשר-חלוץ) ויוגב לרמן (בלם). את הקבוצה מאמן אסף נמני בן ה-31.

 

דרינצ'יץ'. משחק טוב של הסרבי שנפגע והוחלף (מכבי חיפה – האתר הרשמי)

 

מהלך משחק:

 

דקה 34

0:1 למכבי חיפה: אביחי ידין, בניסיונו השני במשחק לכבוש ממרחק, מצא את המסגרת אחרי שבעיטה למרכז השער הכניעה את סיידוף שהגיב באיחור.

דקה 35

שוב היה זה אביחי ידין עם בעיטה מכ-20 מטר, אלא שהפעם הכדור פספס את המסגרת. הקישור האחורי של הירוקים מרבה לסכן את השער ממרחק.

דקה 41

0:2 למכבי חיפה: אלירן עטר דייק מהנקודה הלבנה בזכות בעט חזק ומדויק לפינה השמאלית. השריקה לפנדל הגיעה לאחר שרוחב של טוואטחה נגע ביד של שחקן האורחת.

דקה 46

מספר שינויים שמבצע רוני לוי בהרכב מכבי חיפה עם פתיחת המחצית השנייה: לויטה נכנס לשער במקום סטויקוביץ', חבשי במקום קינן במרכז ההגנה, ג'אבר במקום ידין, יוסי בניון במקום עזרא, וגוזלן במקום הירש בחוד ההתקפה.

דקה 54

ניקולה דרינצ'יץ' ספג מרפק בפניו, החל לדמם וירד לטיפול. לוי העדיף להחליף את הקשר.

דקה 61

יוסי בניון בעט כדור חזק מעמדה מצוינת, אבל לא מצא את מסגרת היריבה.

דקה 66

0:3 למכבי חיפה: אלון תורג'מן לא התקשה מול הגנת קטמון, וממטרים ספורים בעט כדור חזק לפינה. סיידוף לא הספיק לרדת בזמן לכדור.

דקה 84

0:4 למכבי חיפה: יוסי בניון עלה מעל כולם לכדור קרן מאגף ימין ונגח נהדר לפינה הרחוקה.

 

הרכבים:

 

מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, אוראל דגני, דקל קינן, טאלב טוואטחה, אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', חן עזרא, איסמעיל ריאן, אלירן עטר, שחר הירש.

 

שותפו: אוהד לויטה, יוסי בניון, איתי שכטר, אלון תורג'מן, סאן מנחם, שובל גוזלן, עיאד חבשי, ג'אבר עטאא, ערן ביטון, יובל יוסיפוביץ'.

 

הפועל קטמון: אוהד סיידוף, יוגב לרמן, גולן חרמון, יהודה חוטא, יונתן זדה, שי מזור, עוז צבג, שי חדד, נאור סבג, אבירם ברוכיאן, אדם מזרחי.

 

שותפו: רז שטיין, אורן כהן, דור מימוני, ג'רמי חאובל, ג'מאל חטיב.

עוד באותו נושא: ניקולה דרינצ'יץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי