Sport1 Banner

הפועל עכו פתחה את אימוניה, ציון צמח סיכם

חוזרים לשגרת האימונים
חוזרים לשגרת האימונים | צילום: פיראס עבדל קאדר

הקשר צפוי לחתום מחר לעונה נוספת, שחקני נוער יבחנו במהלך השבוע

(גודל טקסט)

יממה לאחר המסע"ת החגיגי לקראת העונה הקרובה, הפועל עכו פתחה היום (חמישי) את אימוניה תחת הדרכתו של המאמן החדש-ישן ירון הוכנבוים, שחזר לקדנציה שניה במועדון.

 

באימון נראו לא מעט פנים חדשות באצטדיון הטוטו בעכו, כשבמהלכו נבחנו מספר שחקנים, ביניהם כמה שחקנים שעלו מהנוער, הקשר אור חזן, הבלם ליאון אלחרר והמגן אגא נמיר, שצפויים לקחת חלק באימונים הקרובים.

 

במידה וירשימו את הצוות המקצועי יצטרפו לקבוצה הבוגרת, ובמידה ולא יראו לנכון לצרפם העונה, יושאלו לקבוצות אחרות על מנת לצבור דקות משחק. כמו כן, נבחנו כמה שחקנים בגיל נוער, ביניהם לידור באבא ושאקר סאקר ואת כולם ליווה מקרוב עוזר המאמן איציק טוויזר, שמשמש גם כמאמן קבוצת הנוער.

 

גם מספר שחקנים מבחוץ הגיעו למספר ימי התרשמות, ביניהם פאדי זיאדה, חלוץ הפועל הרצליה ויוני משאשא, קשר מכבי עכו. החלטות לגבי צירופם של השחקנים יתקבלו במהלך השבוע הקרוב.

 

בתוך כך, ציון צמח סיכם היום על המשך דרכו במועדון. הקשר, שתוקל באופן קשה ע"י יובל שבתאי במחזור הראשון של העונה, שתי דקות בלבד לאחר שכבש לזכות הצפוניים מול הפועל חיפה והושבת למשך חצי עונה, וחזר בינואר לעזור לקבוצתו במסע ההישרדות, צפוי לחתום מחר על חוזהו החדש.

 

ציון צמח מפונה על אלונקה רגע לאחר שנפצע (ערן לוף)

 

השחקן מעוניין לחתום לעונה, במועדון רוצים שיחתום לשנתיים, וככל הנראה הצדדים יתפשרו על עונה אחת עם אופציה.

 

 

עוד באותו נושא: איציק טוייזר, ציון צמח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי