Sport1 Banner

קורצקי: "אתם מספיק חכמים להבין למה ירדנו"

קורצקי. לא מתכוון לפרט מהי סיבת הירידה
קורצקי. לא מתכוון לפרט מהי סיבת הירידה | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל פ"ת: "לא הולך לספר מה הסיבה". חוגי: "רוצה להישאר גם אם נרד"

(גודל טקסט)

חלוץ הפועל פתח תקווה, דור חוגי המושאל למועדון, כבש בתוך שבוע ארבעה שערים שלא יעזרו לקבוצתו לשרוד בליגת העל.

 

חוגי שצמח בהפועל פתח תקווה, ממנה הושאל למכבי חיפה ושב העונה הביתה, אמר בסיום: "כנראה שירדנו ליגה. הבטחתי לאוהדים כי נתן את הלב והנשמה ושלא נרד לליגה הלאומית וזה לא הצליח. הפועל פתח תקווה זה המועדון בו גדלתי ובו שיחקתי מספר שנים. אני רוצה להמשיך כאן גם אם נרד לליגה הלאומית".

 

 

על התחושה בספסל הקבוצה בדקות הסיום באשדוד סיפר חוגי: "היה עצוב וקשה. שמענו על המהפך של הפועל חיפה נגד הפועל רעננה ועצב ירד על כול אזור הספסל. המאמן שלנו כבר הפסיק לתת הוראות. אני לא מאמין שאצליח לישון בלילה, יכול להיות שכול מה שיקרה במחזור האחרון נגזר מלמעלה".

 

איזו קבוצה נראה בהפועל פתח תקווה בעונה הבאה ?

"חובה יהיה להחזיר את הפועל פתח תקווה לליגת העל. צריך לבנות קבוצה שתתבסס על שחקנים צעירים שנותנים את התחת ולא מפסיקים לרוץ. לא צריך שחקנים בני 28 ומעלה שרוב הקריירה שלהם כבר מאחוריהם, שחקנים צעירים לא הייתה העונה הבעיה של הפועל פתח תקווה".

 

המאמן מנחם קורצקי סיכם: "הפועל פתח תקווה הוא מועדון גדול ומאוד חזק. אני בטוח שהוא יידע להיבנות מחדש ולחזור לליגת העל. אתמול לא שיחקו שתי הקבוצות החלשות בליגת העל, קבוצה חלשה לא באה למגרשה של אשדוד ונותנת ארבעה שערים. כול הקבוצות בתחתית הטבלה ברמה שווה".

 

יש סיבה שירדתם ליגה. אתה לא מוכן לדבר עליה?

"יש סיבה מאוד משמעותית ואני לא הולך לספר עליה, אתם מספיק חכמים. ביקרו אותי קשות כשהרכבתי את השוער קאלה דרשלר, ביקרו אותי כשלא נתתי לו לשחק- אני אשם בירידה כי לא סיפקתי את התוצאות, אבל אני בהחלט לא האשם העיקרי. אני מאוד רוצה להישאר בהפועל פתח תקווה בעונה הבאה".

עוד באותו נושא: דור חוגי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי