Sport1 Banner

הגזענות הורסת כל חלקה טובה

אוהדי ביתר חוגגים 17 שנה למשחק השרוכים
אוהדי ביתר חוגגים 17 שנה למשחק השרוכים | צילום: דני מרון

הגועל שמביא "לה פמיליה" למגרשים איבד כל פרופורציה. הם לא מבינים שכמה שיקללו את הכדורגלנים הערבים, זה רק ידרבן אותם?

(גודל טקסט)

כמה שתהיו יותר גזענים, ככה תקבלו מהם יותר שערים.

 

זה היה צריך להיות יום משמח לאוהדי בית"ר ירושלים. שלשום לפני 17 שנה זכתה הקבוצה באליפות לאחר משחק השרוכים המפורסם. זו הייתה האליפות הכי מתוקה של בית"ר, מפני שהיא נלקחה מהפועל ת"א השנואה.

 

 

אבל מה לעשות, לבית"ר יש את ארגון "לה פמיליה", שפוגע בכל חלקה טובה במועדון – ויש חלקים טובים. הגועל שהם מביאים למגרשים כבר יצא מכל פרופורציה. ברוב טיפשותם, הם לא מבינים שכמה שיקללו את אחמד עאבד ויתר השחקנים הערבים, זה רק ידרבן אותם יותר. הקבוצה שלהם מפסידה פעמיים – גם סופגת שער ניצחון מאותו עאבד, וגם חוטפת מבית הדין (רדיוס במקרה הטוב, הפחתת נקודות במקרה הגרוע).

 

עאבד. תמשיכו לקבל מהם שערים (דני מרון)

 

כדאי לבית"ר לבדוק כמה פעמים היא הפסידה לבני סכנין, למרות שלבית"ר תמיד היו שחקנים טובים יותר. איך לא מבינים שם שהסיבה היא אחת ויחידה: הגזענות.

 

כנראה שהשופט אורן סימניאן לא מזהה פגיעה בשחקן על רקע גזעני. בפעם הבאה צריך פשוט להפסיק את המשחק. אולי ככה יבינו הפרחחים מהיציע המזרחי כמה נזק הם גורמים. לפעמים יש לי הרגשה שבאיגוד השופטים לא נותנים מספיק תשומת לב לנושא הגזענות. פתאום כולם הופכים לחירשים. אתם לא רואים, אני מבין. אבל גם לא שומעים? הרי אפילו עאבד ניגש בעצמו לסימניאן והתלונן, אך לשווא. תהיו בטוחים שאם יקללו את השופט או יזרקו עליו שקית גרעינים, העונש יהיה בהתאם.

 

עוד נושא שבלט לעין היה התייחסות כלי התקשורת לתנועת ההשתקה של עאבד לעבר האוהדים אחרי כיבוש השער. טענו שהוא מתגרה באוהדים. תגידו, אתם רציניים? ולאוהדי בית"ר: בפעם הבאה, כשקבוצתכם תשחק נגד קבוצה שיש בה שחקן ערבי, נסו להימנע מלקלל. אני מבטיח לכם שתשיגו תוצאה יותר טובה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי