Sport1 Banner

דלה איינוגבה להפועל ת"א?

|

אם קליימן לא ישוב בעונה הבאה מבית"ר לשורות האדומים, שוער בני יהודה עשוי להגיע

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג   צילום: עדי אבישי

 

שמו של דלה איינוגבה, שוער בני יהודה, הועלה כאופציה לעונה הבאה בהפועל תל אביב, אם אכן בוריס קליימן, שעבר בקיץ מהאדומים לבית"ר ירושלים, לא ישוב בעונה הבאה לחודורוב, למרות שאלי טביב עדיין לא שילם עליו.

 

 

בינתיים, רוצים בהפועל להבטיח את הישארותם באופן מעשי בליגת העל, כאשר המשחק בשבת (16:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) מול הפועל חיפה הוא ההזדמנות הטובה ביותר עבור אלי כהן וחניכיו לעשות זאת.

כהן שוחח בקצרה עם השחקנים, ביקש מהם לשים בצד את כל ההתפתחויות וההתרחשויות שקורות מאחורי הקלעים והפרסומים על כך שרוב שחקני הסגל הנוכחי לא יישארו ואמר להם: "חייבים לסיים את המשימה כמו שצריך וכמה שיותר מהר, תעזבו מה שכתוב בתקשורת ותבואו לשחק כדורגל במגרש".

 

בהפועל כמובן פועלים בגזרת ההנהלה לשינוי תמהיל הבעלות בהתאחדות לכדורגל ולאחר החג, בתחילת השבוע הבא, צפויה וועדת הליגה בהתאחדות להיפגש עם ראשי האדומים ולבחון את מבנה הבעלות החדש אותו הם מציעים, לפיו חיים רמון יודח וכבירי יהיה זה שיהיה בעל 50% מבעלות הקבוצה.

 

השריף יחסר מחר את הקפטן שלו, שי אבוטבול המוצהב וכמו כן את הקשר-חלוץ הפצוע, שגיב יחזקאל. עושה רושם שלא יהיו שינויים ביחס להרכב שניצח במחזור האחרון את הפועל עכו וכהן ימשיך לתת קרדיט לאותם 11.

 

הרכב משוער: אלמדון, לוי, פאלח, קולין, גולדברג, לוקאס, אוחיון, רייכרט, ספורי, זגורי וביטון

 

עוד באותו נושא: דלה איינוגבה, רמזי ספורי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי