Sport1 Banner

נתניה יוצאת למחנה אימון, שני שחקנים יצטרפו

דורה. רוצה לחזק את הסגל
דורה. רוצה לחזק את הסגל | צילום: ערן לוף

שני חלוצים, קונגולזי ושחקן נבחרת הונדורס ייבחנו. גם בודן על הפרק

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תצא היום (ראשון) בצהריים למחנה האימונים שלה, שייערך בלייפציג שבגרמניה. מאמן הקבוצה שלומי דורה הביע בימים האחרונים שביעות רצון מהסגל שנבנה טלאי על טלאי וממתין כעת לצירופם של שני שחקנים נוספים – חלוץ ישראלי וחלוץ זר שישלימו את הסגל.

 

לספורט1 נודע כי שני חלוצים יצטרפו לקבוצה במחנה האימונים בגרמניה, הראשון הוא שחקן קונגולזי בעל דרכון גרמני ובנוסף חלוץ המשתייך לסגל נבחרת הונדורס. בנתניה גם לא פוסלים את צירופו בהשאלה של החלוץ הנבחן בהפועל ת"א, אורנטל בודן, שיעבור ממחנה האימונים של האדומים. בקבוצה ישמחו לראות את שחר הירש או שובל גוזלן כמושאלים ממכבי חיפה, אך כרגע אף אחד מהם לא שוחרר ע"י רוני לוי והנושא לא על הפרק.

 

 

מספר שחקנים בקבוצה החליטו להתאגד באופן פרטי ולדאוג לאוכל כשר במחנה האימונים, שנופל גם על תשעה באב. הסגל שייצא למחנה האימונים הוא: ברק לוי, דין גל, תומר לטבינוב, עידו לוי, ירין חסאן, יאיר זיו, דודי תירם, אנדרי מישצ'נקו, שמעון הרוש, עאמר מסראווה, עומר ורד, דיא סבע, טל איילה, רומריו פירס, מושיקו לוגאסי, אמייה טגה, אביב אברהם, גאל מרגוליס, מילאן סמיליאניץ', ראול גרשומוב, איתי מנצור, עומר בוארון, עומר פרץ ונבו מזרחי.

 

מסגרת מחנה האימון תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון, ביום שלישי 21.7 נגד ביטפילל, ביום שישי 24.7 נגד לוק לייפציג. ביום שני 27.7 אמורה הקבוצה לשחק מול רד בול לייפציג אך קיים סיכוי שלבסוף תשחק הקבוצה מול יריבה אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי