Sport1 Banner

אריקו דה סילבה הפצוע לא יגיע לבית"ר ירושלים

אריקו. בדרך לבירה
אריקו. בדרך לבירה | צילום: האתר של פאנדורי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: הבלם נותח ולא יהיה כשיר עד ספטמבר

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים שואפים להשלים את מצבת הזרים במהרה. לאחר שהרומני ולאד מוראר נחת בארץ, הוא עבר בדיקות וחתם על חוזהו. הרומני יערוך היום (שני) את אימון הבכורה שלו במדים הצהובים שחורים. 

 

לצד הבלם הבאסקי, אונאי אלביסואה, בית"ר ירושלים בדקה את האפשרות לצרף את הבלם אריקו מפאנדורי הרומנית, אך לאחר בדיקה מעמיקה של אנשי הקבוצה התברר להם שאריקו דה סילבה עבר לפני כחודשיים ניתוח ברצועת הברך ונמצא בשיקום בקליניקה מיוחדת בבוקרשט. על פי האבחנה הרפואית מפרסומים ברומניה, יוכל הבלם הברזילאי לשוב בהדרגה לאימונים רק לקראת חודש ספטמבר. 

 

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אריקו היה מושבת בחודשים האחרונים ומי ששיחק בפאנדורי במשחקי סיום העונה הוא אחיו התאום, אלטון, שגם אפשרות צירופו למועדון אינה עומדת על הפרק.  

 

במקביל גם שמו של הקשר פאבלו דה לוקאס עלה שוב. בבית"ר הבהירו שאם נושא המו"מ שלו ברוסיה יתקע,  יחודש המו"מ עם דה לוקאס בתנאים שכבר הוצעו לו.

 

לקראת משחק הגומלין ביום חמישי נגד אורדבסי שימקנט הקזחית (ישיר בספורט1 החל מ-19:50) מתכוון סלובודן דראפיץ' לבצע לפחות שינוי אחד בהרכב הפותח כשאורי מגבו יפנה את מקומו לנס זמיר או לעומר נחמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי