Sport1 Banner

ברקת: שני גורמים מוכנים לרכוש את בית"ר י-ם

ברקת וטביב. יעזור למצוא רוכשים
ברקת וטביב. יעזור למצוא רוכשים | צילום: יח"צ

התקציב יגדל ל-35 מיליון ש"ח ויאפשר התמודדות על העפלה לליגה האירופית

(גודל טקסט)

בפגישה שהתקיימה בשבוע שעבר בין ראש העיר ניר ברקת לאלי טביב, הבהיר הבעלים כי ימכור את הקבוצה תמורת 6.5 מיליון דולר. שני גורמים בעלי ממון מארצות הברית ורוסיה מוכנים להיכנס למו"מ בעזרתו של ראש העיר. זאת הבשורה אשר יעביר לטביב בפגישה שאמורה להתקיים בין השניים ביומיים הקרובים.

 

טביב אינו מצליח בכוחות עצמו, לצרף שותפים לבעלות על בית"ר ירושלים, שיעזרו לו להעמיד תקציב של כ-35 מיליון שקלים שיסייעו לו להעפיל לליגה האירופית. אם המהלך שמוביל ברקת יתפוס תאוצה, בית"ר ירושלים אמורה לעמיד תקציב בסדר הגודל של מכבי ת"א ומכבי חיפה.

 

 

נכון לעכשיו אלי טביב לא מתכוון להביא מכיסו הפרטי סכום של 15 מיליון שקלים כדי להציב קבוצה שתאבק בגדולות על תואר האליפות. נכון לעכשיו, הקבוצה נמצאת באי וודאות לקראת פתיחת האימונים בסוף השבוע וההכנות לפתיחת מוקדמות הליגה האירופית.

 

טביב. לא מתכנן השקעות גדולות (עדי אבישי)

 

גורם בבית"ר ירושלים אמר הבוקר (ראשון): "נכון להיום אין מצב שיהיה תקציב של מעל 30 מיליון שקלים. התקציב יהיה נמוך בהרבה מ-20 מיליון שקלים והקבוצה לא תהיה גורם בצמרת. שחקנים לא חותמים על חוזים חדשים, אחרים ממתינים לראות לאן פניו של אלי טביב מכוונות".

 

נושא המאמן גיא לוי הוא קצה הקרחון של בית"ר ירושלים ואלי טביב המתכנן קבוצה צנועה עם שכר נמוך יותר מזה ששולם העונה. לוי שמע מהבעלים ואנשיו כי שכרו יהיה זהה לשכר שזכה בבני סכנין ושולם לו מאז הגיע למתחם בית וגן בחלון ההעברות. למאמן הובהר כי לא יהיה חיזוק דרמטי והתקציב החדש לא יאפשר הרפתקאות באירופה ובליגה. פגישה נוספת בין השניים תכריע את עתיד המאמן בקבוצה. שמו של אלישע לוי עלה כמועמד חלופי כשהצדדים מקווים שהנושא יסדר בסופו של יום.

 

לוי. נוטה לא לקבל את ההצעה (ערן לוף)

 

את הקבוצה אמורים לעזוב הקפטן אופיר קריאף למכבי חיפה כשתמורתו מבקש טביב את החלוצים אלון תורג'מן ושחר הירש. אם המהלך יצליח, חלוץ הפועל באר שבע דובב גבאי לא יוחתם. הבלם זאב חימוביץ' והמגן דושאן מאטוביץ' כבר מנהלים מו"מ עם קבוצות אחרות, כשגם חנן ממן שהאופציה עליו לא מומשה בדרך לקבוצה אחרת. כך גם המצב בהתנהלות מול קלאודומיר פריירה וסאסר ארסו.

 

כמו כן, מכבי תל אביב מבקשת מטביב להחליט עד סוף השבוע בנושא מכירתו של המגן אלי דסה (חצי מיליון יורו ושני שחקני סגל רחב).

עוד באותו נושא: ניר ברקת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי