Sport1 Banner

"אם גורש יעזוב, 70 אחוז מהשחקנים ירצו ללכת"

גורש. יעזוב את מועדון נעוריו?
גורש. יעזוב את מועדון נעוריו? | צילום: עדי אבישי

שחקן בכיר בעכו על האפשרות שהסמל יעזוב: "הסמל של כולנו"

(גודל טקסט)

בהפועל עכו עוד לא הספיקו לחגוג על ההישארות בליגה וכבר צרות רבות פוקדות את המועדון שסיים מסע היחלצות מרשים.

 

שוער הקבוצה והסמל הכי גדול שלה, דודו גורש, החל במגעים עם הפועל חיפה, ואם זה לא מספיק במועדון עדיין לא יודעים את התקציב לעונה הבאה.

 

 

 

גורש קיבל הצעה רשמית להצטרף לאדומים מהכרמל ושוקל לעזוב את המועדון בו צמח. הרוחות בעכו לא ממש רגועות בעקבות המעבר הצפוי ואחד משחקני הקבוצה הבכירים אמר לספורט1: "דודו גורש הוא לא רק הסמל של האוהדים, הוא הסמל של כולנו. אם הוא לא ימשיך בנוסף אליו גם לפחות 70 אחוז משחקני הקבוצה לא ימשיכו כאן בעונה הבאה".

 

גורש החל את דרכו במחלקת הנוער של הפועל עכו, משם עבר למכבי פ"ת לשתי עונות ואז חזר לעכו. גורש מציין כבר בעכו 15 עונות בהן 14 עונות רצופות. כל זה עלול להסתיים בקרוב כאשר בהפועל חיפה מעוניינים לשדרג משמעותית את שכרו של גורש שנע כרגע סביב 45 אלף ש"ח לחודש.

 

אם לא די בזה, בקבוצה עדיין לא יודעים דבר לגבי העונה הבאה והתוכניות מוקפאות. בעיריית עכו ממעטים לתת תשובות אך מבהירים שהתקציב יקטן בצורה משמעותית. בעירייה פועלים למציאת רוכש אך כרגע לא נראה שיש כזה על הפרק.

 

אם לא יהיו תשובות בקרוב במועדון עלולים למצוא את עצמם בבעיות רציניות לקראת העונה הבאה, כאשר חלק משחקני הקבוצה כבר החלו לבדוק אופציות בקבוצות אחרות.

 

בנשוא אחר, חלק רב מאוהדי הפועל עכו יצאו ביוזמה להחזרת הקשר יובל שבתאי, שגם הוא כמו גורש מהווה סמל גדול עבור האוהדים. נדמה כי בתקופה הקרובה ינסה לפתור את הבעיות הכלכליות לפני שיחלו בחיזוק הסגל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי