Sport1 Banner

עתיד פאקו במכבי ת"א יוכרע ביממה הקרובה

שחקני מכבי במפעל HP
התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

ניסיונות לפתור את חילוקי הדעות עם קרויף ולהודיע על המשך דרכו

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לעונה הבאה והכנת הסגל לקראת פתיחת העונה הבאה. לאחר שגזרת ערן זהבי ירדה מסדר היום כשהכוכב הגדול חתם על חוזה חדש לחמש שנים בו הסיר את סעיף היציאה לאירופה וישתכר כמיליון יורו לעונה עוברים להמשך ההכנות כשבמוקד גזרת המאמן. יחד עם זאת, מחנה האימונים המתוכנן בארה"ב בוטל והקבוצה תצא למחנה אימונים באירופה.

 

כשמאחורי הקלעים מנסים לאחות את חילוקי הדעות בין המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף לבין המאמן פאקו אייסטראן, נדמה כי הצהובים לא ימתינו עם ההודעה לאורך זמן ועל פי המסתמן ההודעה על עתיד פאקו תצא בתוך יממה. בקריית שלום מתקיימים כל עת דיונים תחת חילוקי דעות כאשר סלע המחלוקת בין קרויף לפאקו הינו לגבי סגל השחקנים ושילובם ולאו דווקא שיטת המשחק של המועדון.

 

 

ג'ורדי קרוייף והמנכ"ל מרטין ביין עובדים במקביל על  יעדים הנוספים. החל המו"מ עם חלוץ האגף טל בן חיים לו הוצע חוזה חדש לחמש שנים בשכר של 650 אלף יורו לעונה וביטול סעיף היציאה לאירופה שעמד על 2.2 מיליון יורו. ביין וקרויף ינסו לרכוש את 25 האחוזים הנותרים בכרטיסו, ששייכים למכבי פ"ת. בן חיים המחזיק במספר הצעות ממועדונים באירופה, בהם סלטיק ואנדרלכט הבהיר לקרויף כי הוא מעדיף להמשיך בקריית שלום על פני סיבוב ביבשת אירופה.

 


HP מקבלת את שחקני הטרבליסטית (יקיר כהן)

 

שחקנים בקבוצה מפרגנים לערן זהבי על החוזה החלומי החדש שלו, ובמקביל מצפים לשיפור יחסי בחוזים שלהם. אחד הבולטים בהם הוא הבלם איתן טיבי לו חוזה לעונה נוספת, אבל יכול תמורת 750 אלף דולר לעבור לאירופה. אם טיבי ישיג הצעה ממועדון אירופי, לא יעמדו בדרכו. באותו מעמד של המתנה נמצא המגן השמאלי עומרי בן הרוש.

 

היום אמורה להתקיים פגישה בין המנכ"ל מרטין ביין לנציגו של הבלם הספרדי קרלוס גארסיה. נכון לעכשיו קרויף תומך בהמשך דרכו של גארסיה לעונה נוספת. הצדדים ינסו להשיג הסכם לעונה אחת נוספת ללא שדרוג כספי ועם סעיף יציאה בשל הפציעות הרבות להם חשוף הבלם. פגישה נוספת תהיה עם השוער חואן פאבלו קולינאס ששואף להמשיך עונה נוספת ואמור לשמוע, אם בקבוצה בונים עליו לעונה הבאה.

 

במקביל יש שחקנים שעתידם תלוי בהמשך דרכו של פאקו אייסטראן. אחד ממאוכזבי פאקו הוא הקשר, מהראן ראדי שאינו נחשב שחקן הרכב אצל פאקו. לראדי יש ביקוש במכבי חיפה ,שביקשה אותו בחלון ההעברות בחודש ינואר, מהלך שמכבי ת"א לא הסכימה לו. במידה שפאקו ימשיך עונה נוספת, אפשר שהצדדים ייפרדו, ונראה את ראדי בצבע הירוק. גם בהפועל תל אביב היו רוצים לראות את ראדי נכנס לנעליים של שי אבוטבול.

 


בן חיים חוגג. מעדיף להישאר בצהוב (ערן לוף)

 

בקבוצה מאמינים שרועי קהת ישיב בתוך 36 השעות הקרובות בחיוב לגבי מעברו מקריית שמונה לקריית שלום.

 

בנושא אחר, הקבוצה שהודיעה על שיתוף פעולה עם חברת HP הגיעה יחד עם שחקניה לקריית גת למפעל החברה על מנת להציג את ההסכם. מהות ההסכם מוערכת ב-850 אלף דולרים ותאפשר לקבוצה ליהנות משדרוג בכמות המוצרים והמרצ'נדייז שלה כשהחברה תהיה חלק מתהליך ייצור זה.

 

 

 

 

עוד באותו נושא: פאקו איסטראן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי