Sport1 Banner

"אין לי עו"ד, רק אבי נמני מדבר בשמי"

רייכרט. מכחיש קשר לשפרלינג
רייכרט. מכחיש קשר לשפרלינג | צילום: עדי אבישי

הסאגה נמשכת: בן רייכרט הגיב לטענות שפרלינג בשמו ("נלך עד פיפ"א)

(גודל טקסט)

סאגת הקשר בן רייכרט לא מוכנה לרדת מהכותרת. הקשר ששב להתאמן במכבי ת"א אחרי חצי עונה בהפועל הבהיר: "אין לי עו"ד, אף אחד לא ידבר בשמי. הסוכן היחידי שלי זה אבי נמני".

 

קודם לכן, עו"ד יוסי שפרלינג, התראיין היום (חמישי) לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל כדי לדבר על עתידו של הקשר. "הוא צריך לשחק איפה שהוא רוצה לשחק", אמר שפרלינג בפתיחת דבריו.

 

 

"נכון לעכשיו הוא לא רוצה לשחק במכבי תל אביב", אמר עורך הדין, "הוא היה באימון הפתיחה, כי בשיטות העבודות המודרניות מנסים לכפות על עובד לעבוד איפה שהוא לא רוצה ודרשו ממנו להתייצב לאימונים. הוא אמר לג'ורדי קרויף בדיוק מה הוא רוצה ומה הוא לא רוצה. מסיבות מוזרות, מכבי תל אביב 'המועדון המודרני' לא מתחשב ברצונו של השחקן".

"אני לא רוצה שהסוגיה הזאת תהפוך לספציפית בין מכבי להפועל", התעקש שפרלינג,"זה נושא עקרוני על חופש העיסוק. זה נכון שיש לו חוזה במכבי תל אביב, אבל באמצע העונה שעברה הכריחו אותו בניגוד לרצונו לעבור להפועל תל אביב. אנחנו נעשה מזה עניין עקרוני, עד הליכה לפיפ"א, הוא לא חפץ. אני לא יודע אם הוא ייצא עם מכבי תל אביב למחנה אימונים. בן רייכרט לא רוצה לשחק במכבי תל אביב. הוא אמר לג'ורדי שהוא לא רוצה לשחק במועדון והיה לו קשה להתאקלם במכבי".

מקורב לבן רייכרט: "בן מאוד מעריך את ג'ורדי קרויף ויודע שהוא מחזיק ממנו כאחד השחקנים שיובילו את מכבי ת"א בתוך עונה אחת ויהיה השחקן המרכזי שלה. נכון לעכשיו הוא נמצא בפיתוי כפול. הפועל תל אביב מבטיחה לו את סרט הקפטן ותפקיד מרכזי בקישור ואילו במכבי ת"א הוא יצטרך להיאבק מול שחקנים ברמתו ואולי אף טובים ממנו נכון לעכשיו. בן לא הולך למכבי ת"א לבקש לעזוב כי הליך כזה יכול להיתקע והסכום שייפסק כדי שיוכל לעבור להפועל תל אביב יהיה כל כך גבוה שהאדומים לא ישלמו ואז הוא יישאר תקוע".

בינתיים רייכרט ממשיך להתאמן במכבי תל אביב ואינו מדבר כלל על השמועות הקושרות אותו במעבר להפועל תל אביב. על פי התכנון, הקשר יטוס בתחילת השבוע הבא עם הצהובים  למחנה המשחקים והאימונים באוסטריה, בו אמור המאמן החדש יוקאנוביץ' לתת לו הזדמנויות להפוך לשחקן מרכזי בקבוצה בעונה הבאה.

 

במכבי תל אביב שומעים לאורך השבועות האחרונים דרך התקשורת על רצונו לעבור להפועל תל אביב והכוונה היא לפעול במישור של פיפ"א."הכוונות של מכבי תל אביב לגבי בן רייכרט הובהרו בשיחה שלו עם ג'ורדי קרויף", אמר גורם במכבי תל אביב, "הקבוצה לא נגררת למסע רינונים והשמצות של מקורבי הפועל תל אביב בספין הזה. רייכרט שחקן של מכבי תל אביב והוא ייצא איתה למחנה האימונים באוסטריה כפי שנאמר במסיבת העיתונאים. לא יהיה שום שינוי במצב".

 

 

עוד באותו נושא: יוסי שפרלינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי