Sport1 Banner

נתניה: גלבוט וקהאן עדיין על הפרק

פיירברג. עושה מאמצים גדולים
פיירברג. עושה מאמצים גדולים | צילום: ויקיפדיה

אנשי העסקים מתנים את רכישת הקבוצה בכך שלא תשחק בשבת. דניאל הודיע כי יעזוב

(גודל טקסט)

בעיריית נתניה ממשיכים לעשות הכל כדי שמכבי נתניה תעמוד על הרגליים ולא תלך לפירוק. בפגישה שנערכה אתמול במשרדי עיריית נתניה נכחו מספר אנשי עסקים בעיר וכמו כן מועמדים לייצוג העירייה בקבוצה דוגמת דורון אוסידון, שיצטרך לעבור ראיון מקיף עם מרים פיירברג, ראשת העיר, בטרם יתמנה לתפקיד.

 

נכון להבוקר (חמישי), עדיין לא נמצא המתווה הכלכלי שיציל את מכבי נתניה מהגרעון בן עשרה מיליון השקלים בו הקבוצה נמצאת, אך אנשי העסקים מתכוונים להרים גיוס גדול במטרה לסגור את החוב או לחילופין לצמצמו משמעותית עד לרמה כזאת שיו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, יאשר לגרור חוב מסוים לעונה הבאה.

 

 

פיירברג, שהשיגה כזכור תרומה של 2.5 מיליון שקלים מאנשי העסקים גלבוט וקהאן, הבהירה כי התרומה לא תינתן לכיסוי החוב, אלא רק לצורך תקציב לעונה הקרובה במידה ויימצא הפיתרון למשבר הגרעון. ראשת העיר עדיין לא סותמת את הגולל שגלבוט וקהאן יירכשו את הקבוצה ועורכי הדין של אנשי העסקים היהודים-אמריקאים נכחו אתמול בפגישה בבניין העיריה, אולם עד שלא יתקבל אישור לכך שנתניה לא תשחק בשבת, המהלך לא ייצא אל הפועל.

 

אגב, פיירברג פנתה אתמול גם לשרת החינוך, התרבות והספורט, מירי רגב, בבקשה שתתערב בנושא ובנוסף אף שוחחה עם יו"ר ההתאחדות, עופר עיני, שהבטיח לסייע בעניין, אך כרגע מנהלת הליגה היא זאת שמערימה את הקשיים ומבהירה כי הדבר אינו אפשרי כלל. אגב, איש עסקים נתנייתי נוסף שנכנס לתמונה והבטיח כי יתרום לכיסוי הגרעון הוא משה אליבה, הבעלים של אחת מסוכנויות הרכב הגדולות בעיר שנרתם לעניין.

במקביל, מנכ"ל מכבי נתניה, רועי דניאל הודיע לפיירברג, כי בהמשך למהלך שמובילה ראשת העיר למינוי יושב ראש לקבוצה יעזוב את תפקידו לכשיימצא המועמד המתאים. בשיחה שערכו השניים הבהיר דניאל שלא מעוניין להישאר בתפקידו ונתן את ברכת הדרך למהלך.

עוד באותו נושא: דורון אוסידון, מרים פיירברג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי