Sport1 Banner

גולדהאר דרש הסברים מקרויף בנושא המאמן

אייסטראן. שחקנים יבקשו לעזוב אם ישאר
אייסטראן. שחקנים יבקשו לעזוב אם ישאר | צילום: ערן לוף

בעלי מכבי ת"א תומך בהשארת פאקו, בניגוד לבקשת המנג'ר להחליף מאמן

(גודל טקסט)

ההחלטה של בעלי מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, בנושא המשך דרכו של המנג'ר ג'ורדי קרויף, קרובה ביותר.

 

גורם המקורב לבעלים אמר היום: "זה עניין של ימים בודדים בלבד. כול האפשרויות פתוחות וההחלטה הסופית היא של גולדהאר. לפני עשרה ימים ביקש גולדהאר מקרויף שינמק לו את הסיבות להתנגדות שלו להמשך דרכו של פאקו אייסטראן כמאמן בעונה הבאה. ייתכן שעוד היום תתקיים בין מיץ' לג'ורדי שיחת טלפון".

 

 

גולדהאר מבקש למנוע מהלך בו מכבי תל אביב מחליפה מאמן בכול שנה (אוסקר גרסיה, פאולו סוזה, אוסקר גרסיה שוב ועכשיו אייסטראן). הבעלים והמנכ"ל מרטין ביין, שעד לפני חודשיים תמכו בכול מהלכיו של קרויף, סבורים שהפעם ההולנדי טועה ומהפך מקצועי נוסף יחבל בהכנות ובדרך למשימה שהציב גולדהאר – שלב הבתים בליגת האלופות.

 

מרטין ביין. באותה גישה של הבעלים (עדי אבישי)

 

האמירות של קרויף והמסר שהעביר לטורונטו על שחקנים בקבוצה (קרלוס גרסיה, יובל שפונגין, יואב זיו, מהראן ראדי, ניקולה מיטרוביץ', דן איינבינדר ועדן בן בסט) המבקשים לדעת את עתידם במועדון והמשך דרכם בהתאם להמשך דרכו של פאקו אייסטראן בעונה הבאה, אינה מהווה סיבה לגולדהאר וביין להחליף מאמן מהסיבה שהשחקנים המוזכרים, רובם לא נחשבים כשחקני הסגל הראשון לעונה הבאה ומי מהם שיבקש לעזוב מיוזמתו, לא יעמדו בדרכו בדרך לבנייה חדשה של הקבוצה.

 

במכבי תל אביב כבר קיימת פעילות חשאית לצרוף שישה עד שבעה שחקנים חדשים, בהם שלושה שחקנים זרים. כפי שפרסמנו אמש, מו"מ כבר מתנהל מול מ.ס אשדוד בנושא העברת עופר ורטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי