Sport1 Banner

"אמרו שמנדיונדו לא דובר אנגלית, איך נתקשר?"

שחקני הפועל. דואגים לתקשורת
שחקני הפועל. דואגים לתקשורת | צילום: עדי אבישי

שחקני הפועל ת"א דואגים מהחיבור עם המאמן. מחמאות לעדי קריספין

(גודל טקסט)

רק אמש (שבת) הודיעה הפועל ת"א כי מאמנה החדש, סזאר מנדיונדו יגיע ביום שני הקרוב לביקור רשמי ראשון כחלק מן ההכנות לעונה הבאה, אלא שכבר בשלב הזה מסתבר שיש מי שלא מבין את תמהיל הצוות המקצועי שבנתה הנהלת הקבוצה.

 

לספורט1 נודע כי בשיחות פנימיות של שחקנים בכירים ושחקני מפתח בקבוצה עלתה השאלה המהותית, כיצד יוכלו השחקנים בעונה הבאה לתקשר עם מנדיונדו. על פי גורמים בהפועל, הספרדי ממעט לדבר אנגלית לכאורה ואינו שולט היטב בשפה, מידע שהגיע גם לשחקנים שטוענים שלא יהיה מי שיוכל לתרגם ולהעביר את המסרים של המאמן לשחקנים.

 

 

"זאת עלולה להיות סיטואציה מביכה מאוד", אמר שחקן בהפועל. "אמרו לנו שהוא בקושי מדבר אנגלית ולא נראה לי שוואליד באדיר שולט בשפה הספרדית לפי מה שאני מכיר אותו, ככה שזה די מדאיג", הוסיף אותו שחקן.

 

בהפועל כאמור החליטו לתת למנדיונדו, שהגיע בהמלצת המנהל המקצועי של המועדון, עדי קריספין, את כל הכלים והבמה להצליח במטרה להתחקות אחרי ההצלחות של הצוותים הספרדיים של השכנה השנואה מעבר לכביש, מכבי ת"א.

 

קריספין הצליח בחודשיים האחרונים לשים יד על לא מעט רכישות מעניינות וכבר סופח מחמאות מקיר לקיר בחודרוב על ההצלחות בעסקאות גוטליב ושיימן. "עדי צעיר ושאפתן, הוא עושה בצניעות עבודה מצויינת", אמרו בהפועל.

עוד באותו נושא: ססאר מנדיונדו, עדי קריספין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי