Sport1 Banner

פערים גדולים בין אריאל הרוש להפועל תל אביב

הרוש. יצליחו לגשר על הפערים?
הרוש. יצליחו לגשר על הפערים? | צילום: עדי אבישי

האדומים לא רוצים לחרוג ממסגרת התקציב. גם דור חוגי מועמד

(גודל טקסט)

הפועל ת"א מתחילה להתכונן לעונה הבאה וראשי הקבוצה קיבלו החלטה עקרונית כי לא יהיו יותר שמות "מפוצצים". האסטרטגיה תהיה הבאת שחקנים עם פוטנציאל גבוהה במיוחד ומתן קרדיט לשחקני בית, דוגמת רוי מליקה, שכפי שפורסם בספורט1 יהיה פקטור משמעותי בחוד ההתקפה בעונה הבאה.

 

בהפועל האיצו את המהלכים לבניית הקבוצה מאחורי הקלעים כאשר המאמן הנכנס, סזאר מנדיונדו, צופה בשחקנים אשר המנהל המקצועי החדש של המועדון, עדי קריספין, מעניין את הספרדי וממליץ לו על הכישרונות העולים של הכדורגל הישראלי.

 

 

עם זאת, האדומים מעוניינים להביא שחקן מנוסה לעמדת השוער הראשון ופנו לאבי נמני, סוכנו של אריאל הרוש. נכון לעכשיו יש פער כספי גדול מאד בין הצדדים. הפועל מעוניינת להחתים את הרוש לשלוש עונות, עם שתיים נוספות כאופציה בלעדית של הקבוצה, בעלות של 180 אלף דולר לעונה. הרוש דורש כרגע 250 אלף דולר, סכום שבקבוצה לא מוכנים לשלם בשום פנים ואופן, אך הצדדים קבעו להמשיך ולהתדיין בנושא בשבועיים הקרובים.

 

בהפועל ת"א גם מעוניינים בחלוץ הפועל פ"ת דור חוגי ומתכוונת לפנות למכבי חיפה, לה כרטיס השחקן שייך בנושא בימים הקרובים. "חוגי הוא בדיוק מה שאנחנו מחפשים, שילוב של כישרון ומהירות", אמר גורם במועדון ואישר את ההתעניינות בחלוץ, "הכל תלוי איך נסתדר עם מכבי חיפה כי מדיניות ההשאלות פה הסתיימה", הבהיר אותו גורם.

 

כמו כן, האדומים היו רוצים מאד להשאיר את דודו ביטון לעונה נוספת ומתכוונים לפנות בימים הקרובים לדודו דהאן, סוכנו של החלוץ, המיודד עם ראשי הפועל במטרה לבקשו לשכנע את בעלי סטאנדארד ליאז', המחזיקה בכרטיס השחקן של החלוץ לעונה הבאה, להשאיל את השחקן בסכום נמוך או ללא תמורה.

 

ביטון. יפנו לדודו דהאן (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: דודו ביטון, דור חוגי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי