Sport1 Banner

יואב כץ החליט על מחיר כרטיס מוזל

כץ. צו 8 לאוהדים
כץ. צו 8 לאוהדים | צילום: ערן לוף

כניסה למפגש הקריטי עם פ"ת תעלה 30 ש"ח. גבאי: "משוכנע שהפועל חיפה תישאר בליגה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפגוש את הפועל פתח תקווה בשבת באצטדיון סמי עופר (שידור חי החל מ-17:15 בספורט1), בידיעה שהפסד יהווה מכה קשה לסיכויי ההישארות. הבעלים יואב כץ הורה על הפצת כרטיסים מוזלים במכירה מוקדמת במחיר של 30 שקלים, בעוד ביום המשחק יעלה המחיר ל-50 שקלים.

 

למרות מכירת הכרטיסים המוזלת, יצאו חלק מאוהדי הפועל חיפה נגד ההחלטה ואמרו שבמצב הנוכחי, ולאור חשיבות המשחק, מתחייבת כניסה חינם. בקבוצה קיים חוסר שביעות רצון מחלוץ הרכש שהגיע בינואר, חמדי סליחי, ובמועדון מקווים כי במשחקים הגורליים הוא יתעורר.

 

 

המנכ"ל אפרים גבאי התראיין לרדיו 103FM ואמר: ''אני משוכנע שהפועל חיפה תישאר בליגת העל, זו לא פעם ראשונה שאנחנו במצב כזה גרוע, וכל שנה במשך שש העונות האחרונות אנחנו ניצלים מירידה ברגע האחרון, כך שאנחנו למודי ניסיון".

 

גבאי המשיך ואמר: ''אני מאמין בקהל שיגיע לתמוך בקבוצה, לדעתי יגיעו לפחות בסביבות 7,000 אוהדים למשחק הזה. אנחנו עושים המון למען האוהדים, גם בעניין של הוזלת כרטיסים. כל המימון של משחק אחד בסמי עופר עולה לנו למעלה מ-80,000 שקלים". כאשר נשאל גבאי אם זה היה נכון לערוך שינויים בעמדת המאמן, סירב לענות על השאלה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי