Sport1 Banner

לעזרת חבר: וואקמה יגרום לאוגו להישאר בב"ש?

אוגו. יישאר בנגב?
אוגו. יישאר בנגב? | צילום: דני מרון

הניגרי שצפוי להצטרף ישאיר את חברו באדום? 5,000 מנויים נמכרו ל'טרנר'

(גודל טקסט)

הטירוף סביב האצטדיון החדש בבאר שבע נמשך. האדומים מכרו כבר קרוב ל-5,000 מנויים לאצטדיון 'טרנר' אליו הם צפויים לעבור בעונה הבאה. לשם השוואה, העונה הזו נמכרו בווסרמיל רק 5,000 מנויים, כך שתוך ימים בודדים הקבוצה מכרה כמות זהה והציפייה להכפיל את מספר המנויים.

 

מכירת הכרטיסים לגמר הגביע נמשכת במקביל כשבדרום ישנם טענות על הרצון למכור את הכרטיסים הנותרים דווקא באצטדיון ר"ג, כאשר החשש הוא שאוהדי מכבי ת"א יקדימו את אוהדי ב"ש וירכשו את הכרטיסים הללו, דבר שיקנה להם רוב ביציעי סמי עופר ב-20 במאי.

 

 

בנושא אחר, הקבוצה צפויה לקדם השבוע את המו"מ עם הבלם שיר צדק שצפוי לסגור באופן סופי ולהצטרף למועדון. בנוסף, גם אנטוני וואקמה מהפועל רעננה יצטרף ככל הנראה לאדומים לאחר שמרבית תנאיו כבר סוכמו בבירת הנגב.

 


צדק. עובר לנגב בקרוב (צילום: דני מרון)

 

החתמתו של וואקמה עשויה להשפיע על גורלו של הקשר הניגרי, ג'ון אוגו. השניים חברים טובים ומרבים לבלות יחד, כאשר אוגו שייפתח בשיחות על הארכת חוזהו בדרום בתום העונה, עשוי לקבל סיבה נוספת להישארות בדרום.

 

 

 

אפקט טרנר…אלונה מצייצת בגאווה.מבחינתנו הקהל זו גם הבעת אמון והתודה שלנו.

Posted by ‎וסרמיליה – עמותת האוהדים‎ on Saturday, May 9, 2015

 

לאוגו חוזה לעונה אחת עם אופציה להארכה, אך הוא ידרוש שדרוג. במקביל נודע כי בקשר המצוין התעניינו לאחרונה קבוצות מהמפרץ הפרסי ובהן אל גראפה מקטאר.

עוד באותו נושא: אנטוני וואקמה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי