Sport1 Banner

"לפעמים, גם אם עושים הכל נכון, בסוף מפסידים"

אורי אוזן
אורי אוזן | עדי אבישי

אורי אוזן, עוזר מאמן הפועל פ"ת, בראיון ל-103FM: "נילחם עד הסוף"

(גודל טקסט)

המחזור האחרון בפלייאוף התחתון יוצא היום לדרך. אמנם לא כל קבוצות התחתית ישחקו באותה שעה או באותו היום (נתניה-עכו ישוחק ביום שני, ישיר בספורט1), אבל כך או כך – הפועל פ"ת יכולה לרדת סופית בחזרה לליגה הלאומית אם תפסיד במשחק החוץ מול מ.ס אשדוד (ישיר בספורט1 וב-HD  החל מ-19:30).

 

עוזרו של מנחם קורצקי בהפועל פ"ת, אורי אוזן, התראיין ל'תכנית הספורט' ב-FM103 ואמר לקראת המשחק הגורלי: "עוד נשאר לנו סיכוי ונילחם על הסוף, אבל כל הספקולציות מיותרות ונגיע למשחק עם אותה הכנה ועם אותה דרך וננסה לנצח. האמנתי שנישאר אחרי הפועל עכו, אבל קיבלנו מכה קשה נגד הפועל חיפה".

 

 

על ההפסד להפועל חיפה, בו שמטו יתרון כפול (3:2): "לפעמים משחקים שאתה עושה בהם הכל נכון, אתה איכשהו מפסיד את המשחק. אם היינו יורדים למחצית ביתרון 0:2 אז הכל היה אחרת. ספגנו בדקה האחרונה של המחצית ובדקה הראשונה של המחצית השנייה – שערים מאוד קשים מנטלית".

על יכולתו של השוער, קאלה דרשלר, שחזר להרכב בסמי עופר בשבוע שעבר ולא הצליח להתעלות: "כל הקבוצה מנצחת וכל הקבוצה מפסידה. היה משחק שהיה בשליטה אבסולוטית שלנו. השיקול להחזיר אותו להרכב היה מקצועי לחלוטין. לקבוצה משחק הגנה לא טוב השנה, וקבוצה שסופגת כזו כמות של שערים מקומה בליגה הראשונה כנראה שהוא מאוד בעייתי".

 

כמו כן נשאל על קצר שקיים כביכול בין הצוות המקצועי לבין השחקנים: "אף פעם לא הייתה בעיה בתחום, אבל כשמפסידים כ"כ הרבה ומצב הקבוצה לא טוב – אז מחפשים במקומות אחרים".

עוד באותו נושא: אורי אוזן, קאלה דרשלר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי