Sport1 Banner

קורצקי שוקל לפתוח עם קאלה, טוקורה החלים

קאלה. יחזור לשער?
קאלה. יחזור לשער? | צילום: עדי אבישי

להפועל פ"ת אין יותר הזדמנויות להינצל מלבד ניצחון על הפועל חיפה (ש', 17:15)

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים לסיום העונה, הפועל פתח תקווה תצא מחר (שבת, 17:15, שידור חי בספורט1) לאצטדיון סמי עופר למשחק  נגד הפועל חיפה שהופך אולי להזדמנות האחרונה באמת של הקבוצה להינצל מירידה. במועדון ערכו בימים האחרונים מבצע גיוס אוהדים ונראה כי מעל 500 מהם יגיעו לתמוך בשחקנים ברגע האמת.

הפועל פתח תקווה במקום האחרון עם 26 נקודות בלבד, נקודה פחות מאשר הפועל חיפה המדורגת מעליה ולה 27 נקודות. המאמן, מנחם קורצקי, דיבר בימים האחרונים אך ורק על ניצחון ועל הישארות בליגת העל. הקבוצה קיימה אימון על חוף הים כדי לגבש את השחקנים ולהחדיר בהם אמונה. שחקן בקבוצה סיפר: "היו שחקנים שנכנסו למים והיו מרוכזים בעצמם במבט ובחשיבה לעבר האופק. חובה להגיע בשיא הריכוז והמחויבות. אם ננצח נבקש מהצוות המקצועי אימון חוף ים נוסף".

הצוות המקצועי אמור להמשיך עם השוער אוראל כהן בין הקורות, אם כי קיימת אפשרות של הרגע האחרון שקאלה דרשלר יחזור ללבוש את אפודת השוער הראשון. הבשורה המעודדת היא החלמתו של מייקל טוקורה שיפתח בעמדת הבלם לצדו של אורי פאסו. לירוי צעירי  או גיא דיין אמורים לשחק במרכז השדה במקומו של דור חוגי.

החלוץ, שחר הירש, שהיה במוקד מחאת האוהדים שקיללו ואיימו לפגוע בו, הבטיח לעשות כל מאמץ כדי לנצח בהמשך מאבקי ההישרדות. גם גל אראל הבטיח להילחם ולתת הכל על כר הדשא, כדי לנצח את הפועל חיפה, קבוצת נעוריו.

השחקנים ביקשו מראשי הקבוצה להפסיק עם האסיפות הארוכות וההרצאות על מרוצי מכוניות, גיבורי על ודוגמאות ממשחקי ברצלונה ובאיירן מינכן שאינם תורמים דבר.

ההרכב המשוער: אוראל כהן (קאלה דרשלר), קובי מוסא, אורי פאסו, מייקל טוקורה, עמירן שקלים, חסן אבו זייד, גל אראל, לירוי צעירי, (גיא דיין), מירקו אורמוש, עומרי אלטמן, שחר הירש.

עוד באותו נושא: קאלה דרשלר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי