Sport1 Banner

ענר שכטר צפוי לפתוח בהרכב הפועל חיפה

שכטר. יקבל מקום בהרכב
שכטר. יקבל מקום בהרכב | ערן לוף

בקבוצה של טל בנין מרגישים שהמפגש מול עכו הוא משחק העונה שלהם

(גודל טקסט)

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, נחת השבוע בישראל ויהיה נוכח במשחק שמוגדר במועדון כ"משחק העונה" כשהקבוצה שלו תתארח בשבת אצל הפועל עכו לקרב ראש בראש שעשוי להכריע את גורל שני המועדונים, כאשר ערב המשחק הפער בין השתיים עומד על 3 נקודות בלבד.
 

כץ, שמאד לא אהב את ההידרדרות במצב הקבוצה מאז הגיע טל בנין במקומו של ראובן עטר, אמר השבוע למקורביו כי בדיעבד המהלך לפיטוריו של עטר היה נמהר מידי, אך הוא עדין חושב שבאותה נקודת הזמן, היה צורך בשינוי על הקווים.

כך או כך, כץ מתכנן לערוך מספר שיחות עם שחקניו כהרגלו בקודש כשמגיע לארץ, חלקן אף נערכו אמש, בארוחת גיבוש שערכה הקבוצה, זאת על מנת קבל תמונת מצב אמיתית מבפנים ולא להסתמך על המידע והאינפורמציה שמקבל מן הצוות המקצועי ומחברי ההנהלה.

הלחץ בקבוצה מורגש כאשר שחקן בכיר סיפר השבוע: "האימונים השבוע לא נראו טוב, מורגש שיש פה שחקנים צעירים שהמלחמה על ההישארות בליגה מביאה איתה לחץ שלא פשוט לעיכול". 

יואב כץ. שוחח עם השחקנים ומקווה לראות שיפור (עדי אבישי)

בכל הקשור להרכב, בנין ייאלץ להסתדר דווקא במשחק הקריטי ביותר של הקבוצה העונה ללא שני שחקני המפתח שלו, הבלם הליטאי, טאדאס קיאנסקאס שמוצהב והקשר אור אוסטווינד שסובל עדיין מהכאבים בשרירי הבטן ואינו מוכן לסכן עצמו כפי שעשה בשבוע שעבר אחרי שלטענת מקורביו, ההקרבה שלו לא קיבלה את ההערכה הראויה מבנין והשניים אף נקלעו לחילופי דברים קשים בחדר ההלבשה במחצית המשחק מול הפועל תל אביב.

 

הרכב משוער: קובאר, ריקטס, ראש, פישלר (אבו-ריא), מגרלשווילי, שוקרני, דג'אני, כהן, שכטר, סליחי ולאלא.

"זה לא משחק נקמה, אלא קרב ספורטיבי על הישארות בליגה"

הפועל עכו שבמקום ה-13 והלפני אחרון עם 23 נקודות יודעת כי ניצחון בכל תוצאה יעלה אותה לאחר חודשים ארוכים אל מעבר לקו האדום. המאמן, שלומי דורה, הבהיר לשחקנים כי כלום לא סגור עדיין עם עונשה של מ.ס.אשדוד, ולדעתו 6 הנקודות יוחזרו לה על ידי פיפ"א.

 

עבור דורה והשחקנים יובל אבידור, אמיר אבו ניל ויוסי דורה מדובר במפגש נגד הקבוצה בה גדלו ושיחקו שנים. הארבעה הבהירו כי המשחק הוא לא של מפגש "תגמול או סגירת חשבון", אלא במאבק ספורטיבי בו יעשו הכל כדי שהפועל עכו תנצח ותעשה עוד צעד להישאר עונה נוספת בליגת העל.

 

שלומי דורה. לא משחק של נקמה, רק רוצה להישאר בליגה (דני מרון)

 

באסיפת השחקנים הבהיר המאמן לשחקניו כי עליהם לפקוח עין על החלוץ האלבני חמדי סליחי כדי שלא ימצא את הרשת עבור הפועל חיפה אליה הגיע מעכו בחלון העברות של ינואר האחרון. חלוץ הקבוצה, אליאור סיידר, ששבר לפני כחודשיים את אפו ואת ארובת העין שב לאימונים עם מסכה מיוחדת שהביא מאנגליה וצפוי לשוב לסגל הרחב. בעיר נעשה גיוס אוהדים להגיע למשחק כדי לעודד את הקבוצה ובעכו מצפים כי כ-1,500 אוהדי הפועל חיפה יהיו במשחק.

 

ההרכב המשוער: דודו גורש, שניר משען, מושיקו מישאלוף, אדי גוטליב, אמיה טגה, בראניסלאב יובנוביץ', יוסי דורה, יאניס פאפאדופולוס, אמיר אבו נייל, יובל אבידור, אחמד קסום (אמיר האדז'יץ').

 

עוד באותו נושא: ענר שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי