Sport1 Banner

"נצבט הלב לראות מנוי גזור"

התמונה הוסרה | מערכת ספורט1

אבוטבול מבקש מאוהדי הפועל להתאחד למרות עזיבת ורמוט. השריף שקל להתפטר

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג      צילום: עדי אבישי

בהפועל תל אביב מתחילים להתרגל ליום שאחרי גילי ורמוט שכבר ערך הבוקר (חמישי) את אימון הבכורה שלו בצהוב. הקפטן, שי אבוטבול, פרסם פוסט בפייסבוק שלו וקרא לקהל האוהדים לא לנטוש את הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבת.

"אני שומע וקורא תגובות של אוהדים שאומרים "אני עם הפועל סיימתי זהו", נצבט לי הלב כשראיתי תמונה של מנוי גזור שאוהד פרסם. זה לא מתאים לאוהדים שלנו שמלווים אותנו בטוב וגם ברע ואני יודע שהקהל שלנו בחיים לא עזב את הקבוצה ברגעים הקשים" כתב אבוטבול.

 

Post by ‎Shay Abutbul שי אבוטבול‎.

"השריף היה בהלם ושקל להתפטר"

"אלי כהן שוכנע ברגע האחרון לא להתפטר מתפקידו", כך אמרו היום גורמים בהנהלת הפועל ת"א שסיפרו על 24 השעות הסוערות בהן נערכה עסקת העברתו של גילי ורמוט למכבי ת"א.

"אלי היה בהלם, הוא לא האמין שסיפרו לו שזה באמת הולך לקרות", הבהיר אותו גורם באדומים שלטענו גם שוחח עם המאמן ארוכות בנושא והבין כי הדבר גרם להלם בסביבתו של כהן, שבאופן טבעי ראה בוורמוט כעוגן המקצועי בסגל השחקנים שלו. השריף אמנם מנסה לשדר כרגע עסקים כרגיל, אולם הערכה היא שהמאמן, שנחשב לבכירי המאמנים בישראל, מאד לא אהב את הצעד של הקשר ושל הנהלת המועדון שהחליטה ללכת על העסקה.

אלי כהן. לא האמין שלוקחים לו את הכוכב

במקביל, עמותת האוהדים ממשיכה במאמצים מאחורי הקלעים לקחת את זכויות הניהול מידיו של חיים רמון. ראשי העמותה מנסים לגבש תכנית מסודרת לפיה סכום מסוים מחובות המועדון יילקחו בחשבון וירשמו על שם העמותה במקום על שמו של

רמון.

אולם ישנם קווים אדומים, לדוגמת החוב לאלי טביב שנפסק בפסק הבורר אתמול בו חייב עו"ד עמיאל תגר את רמון לשלם כ-5 מיליון שקלים לטביב, אותו בעמותה לא מוכנים לקבל לידיהם ומתכוונים לדרוש מרמון לשאת אותו עליו וגם רואים בו כמכשול העיקרי כרגע לביצוע העסקה.

עוד באותו נושא: שי אבוטבול

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי