Sport1 Banner

עאבד יפתח על הספסל מול ב"ש?

|

חלוץ קרית שמונה לא תורגל ב-11 באימון. לוי יציב את ברדה לבד בחוד בווסרמיל (20:55)

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג     צילום: עדי אבישי

 

"זה השבוע הכי קריטי שלנו העונה. חייבים לעבור אותו בשלום", כך אומרים בקרית שמונה הבוקר לקראת צמד המשחקים החשובים שמצפים למחזיקת הגביע בימים הקרובים.

הקבוצה של ברק בכר תפגוש הערב (20:55) את הפועל באר שבע למשחק צמרת בעל חשיבות גדולה מאוד, כאשר מדובר בשתיים שמאיימות על מכבי תל אביב ותואר במאבק האליפות.

 

ביום רביעי הקרוב, קרית שמונה תגיע לבלומפילד לגומלין של רבע גמר הגביע מול מכבי ת"א אחרי ה-1:1 בין השתיים בשבוע שעבר, כך שגם בגזרת הליגה וגם בגביע, ההכנות בצפון גדולה מאוד.

 


יחגגו הערב? שחקני קרית שמונה (ערן לוף)

 

הסברה היא שהשבוע הקרוב ייתן גם את העדות בכל הקשור להמשך דרכו של בכר, שרואה לאחרונה את הדיווחים בתקשורת בכל הקשור לעתידו במועדון ומכחיש בתוקף כי הוא עומד לעזוב את הקבוצה של איזי שירצקי. "מנסים להוציא את ברק מאיזון, אבל הוא מתנתק מזה לחלוטין", אמרו בסביבתו של המאמן.

 

בכר מתכוון לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב מול באר שבע כאשר רוג'רס קולה תורגל בחוד לצידו של שמעון אבוחצירא באימון המסכם, זאת על חשבונו של אחמד עבד.

 

בהגנה, עאהד עזאם צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני כיוון שטובארנו פינאס עדין לא החלים מפציעתו.

 

 

באר שבע: אלישע לוי חייב לנצח

אצל אלישע לוי מפלס הלחץ בשבועיים האחרונים הגיע לשיא חדש. הירידה הגדולה ביכולת של האדומים מהנגב הכניסה את המערכת ללחץ גדול לקראת המשחק מול ק"ש, שהפסד בו ואף תיקו, יוציא את הדרומיים כמעט סופית ממאבק האליפות וכל שיוותר להם הוא להשיג את הכרטיס לאירופה

.

ללוי יש בעיות לא פשוטות בחוד כאשר החלוץ שלומי ארבייטמן, מהבודדים שמצויים בכושר משחק איכותי בתקופה האחרונה, עדיין סובל מפציעה במפשעה והוא בספק למשחק, כשההערכות הן שהוא ייכלל בסגל אך יפתח על הספסל.

 


אלישע לוי. באר שבע חייבת לנצח (עדי אבישי)

 

את מקומו של החלוץ, על-פי התרגול של לוי, יתפוס רועי גורדנה, מה שיגרום לכך שאליניב ברדה יחזור לתפקיד אותו עשה ברוב הקריירה, כחלוץ החוד הבודד, מה שגרם לאכזבה גדולה אצל דובב גבאי שמצפה להזדמנות שלו לתפוס מקום של קבע ב-11.

 

בן ביטון שנעדר משלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה יחזור לעמדת המגן הימני על חשבונו של אביתר אילוז.

 

הפועל באר שבע: אג'ידה, ביטון, פאיוביץ', סוארז, דודזאדה, הובאן, הוגו, גורדנה, בוזגלו, מליקסון, ברדה.

עירוני קרית שמונה: חיימוב, עזאם, פרננדס, צדר, אלקיים, בראון, פנקה, קהת, מנגה, קולה, אבוחצירא.

עוד באותו נושא: וסרמיל, שלומי ארבייטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי