Sport1 Banner

תורג'מן צפוי לעזוב את הפועל ת"א בסיום העונה

תורג'מן עם אסולין. צפוי להיפרד מהאדומים
תורג'מן עם אסולין. צפוי להיפרד מהאדומים |

האדומים מתכננים לשחרר גם את זינו. משכורות פברואר ישולמו עד יום ראשון

(גודל טקסט)

בצל הנושא הכלכלי של עיכוב המשכורות, הפועל תל אביב מתחילה את דרכה בפלייאוף התחתון ביום שבת (ישיר בספורט1HD החל מ-19:00) כשתתארח אצל הפועל כפר סבא.

 

בסיום האימון, שוחח הקפטן אריאל הרוש עם השחקנים והבהיר להם כי לאחר שיחה שקיים עם הבעלים אמיר כבירי, משכורות חודש פברואר ישולמו ביום שישי או לכל המאוחר בראשון.

 

 

המאמן אלי גוטמן עובד בעיקר עם שחקני הקו הקדמי על תיקונים ושיפור הביצועים מול שער היריב. עוזרו באדיר תרגל בימים האחרונים את משחק ההגנה כאשר בהפועל תולים בשתי הגזרות את המפתח ליכולת במאבקים בתחתית.

 


שינוי מהותי ישאיר אותו אדום? תורג'מן (עדי אבישי)

 

עבור רבים משחקני הקבוצה ברור שאינם ימשיכו לעונה נוספת. לוטם זינו שהגיע בינואר לא יישאר במועדון וכמוהו גם קאווה הברזילאי. במקביל גם זרים שהחלו את העונה כמו לוקאס וינטרה היווני וקלאודיו בומבה הרומני שנמצא מחוץ לתמונת הסגל, לא צפויים להמשיך במועדון.

 

עבור אלון תורג'מן ושמואל שיימן הפלייאוף התחתון עשוי לקבוע את עתידם במועדון. החלוץ שהגיע בינואר כמושאל ממכבי חיפה, מאכזב לעת עתה ורק שינוי גדול ביכולת יגרום להישארותו במועדון.

 


גם לגביו הסיכויים להישארות קטנים, וינטרה (עדי אבישי)

 

בקבוצה מתכוננים לסגל מלא של כפר סבא ויודעים כי יהיו חייבים להתחיל את הפלייאוף עם נקודות.

 

באימונים השבוע ישנה תכונה של אוהדים כאשר באימון המסכם ביום שישי צפויים להגיע אוהדים רבים על מנת לתת תמיכה לשחקנים לפני פתיחת המאבקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי