Sport1 Banner

קנדיל הושעה ונקנס ב-4,000 שקלים

|

השוער הוענש בעקבות הוויכוח עם אלי כהן. כליבאת הפצוע ייעדר מול הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג            צילום: ערן לוף

 

משחקה של בני סכנין באיצטדיון וסרמיל ביום ראשון נגד הפועל באר שבע (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 20:00) יקבע את סדר משחקי הקבוצה בפלייאוף התחתון.

 

 

השוער מוחמד קנדיל הושעה מפעילות בשל הוויכוח אתמול עם המאמן אלי כהן והצוות המקצועי והועמד בפני ועדת משמעת פנימית, שהחליטה לקנוס אותו ב-4,000 שקלים. נכון להבוקר השוער מושעה וככל הנראה יוחזר לפעילות רק לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע.

 

כבר שבועות ארוכים קיים מתח בין קנדיל למאמן ולצוות המקצועי, בעיקר לנוכח הכוונה להמשיך את העסקתו של כהן ולהאריך את חוזהו של רן קדוש. המתח התפרץ באימון אתמול כשקנדיל לא נשמע להוראות הצוות המקצועי, נשלח להירגע ורק לאחר דקות ארוכות הוחזר להתאמן.

מוחמד כליבאת, שסובל מפגיעה בברך, עובר בימים האחרונים טיפולים אצל הצוות הרפואי של הקבוצה במטרה להחזירו בהדרגה לאימונים. החלוץ לא מתוכנן לשחק נגד הפועל באר שבע, ומי שיחליפו בהרכב הוא איסמעיל ריאן.

 

בקבוצה אמורים לפנות בקרוב למכבי חיפה ולבקש את המשך השאלתם של ג'אבר עטאא, אייאד חבשי ואיסמעיל ריאן. בני סכנין כבר הבהירה לראשי הירוקים כי תאפשר להם להמשיך עם הבלם הספרדי אברהם פאס, אם תתקבל בסיום העונה החלטה להחתימו לעונה הבאה.

עוד באותו נושא: מוחמד כליבאת, מוחמד קנדיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי