Sport1 Banner

גולן: "יצאתם קדימה בפרעות, מצפה ליותר"

ספגו ביקורת ממאמנם. שחקני מכבי פת
ספגו ביקורת ממאמנם. שחקני מכבי פת | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי פ"ת גער בשחקניו. קבהא זכה בתביעה נגד המועדון

(גודל טקסט)

למרות שסגרה משחק ליגה תשיעי ברציפות בלי ניצחון, מכבי פתח תקווה יצאה שבעת רצון לאחר ה-1:1 עם הפועל תל אביב במושבה, במה שהיה המשחק האחרון לפני הפלייאוף התחתון והראשון של דני גולן על הקווים. 

"הנקודה הזאת חשובה מאוד בעיקר מוראלית", אמרו במועדון. "אם היינו הפסדים לא היה רגוע פה והיינו מסתבכים. עכשיו נוכל לעבוד בפגרה (הפלייאוף התחתון יחל בעוד שבועיים) ולהתכונן. כנראה שהשחקנים הבינו שאחרי החלפתו של רן, עכשיו חובת ההוכחה היא עליהם ואין להם תירוצים. ככה זה היה נראה".

דני גולן זכה למחמאות על משחק הבכורה שלו וימיו הראשונים במועדון. "דני הוא קודם כל בן אדם טוב. הוא מדבר איתך בגובה העיניים ואנחנו מקווים שהוא יוכל לעזור לנו", אמר שחקן במכבי פ"ת והוסיף: "הוא נקלט בצורה מהירה ומחנה האימונים יעזור לנו להכיר אותו יותר ולהתחבר לשיטת המשחק שלו". 


זוכה למחמאות. גולן (עדי אבישי)

המאמן הטרי זכה למחמאות, אבל לא ממש החזיר כאלה לשחקניו. "הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה שלכם והעמידה הטקטית. ממש לא אהבתי שהלכתם יותר מדי קדימה במחצית השניה, עשיתם את זה בצורה פרועה", גער גולן והמשיך: "המטרה שלי הייתה לחכות מאחור ולעקוץ וכמעט נענשנו. אני מצפה מכם ליותר משמעת טקטית בפעמים הבאות, אבל אני אוהב אתכם". גולן גם כעס על חוסר ההקשבה של השחקנים לגבי תפקודם במגרש ואמר להם: "תצאו מהכונכיה שלכם ותקשיבו להוראות שאני מחלק לכם". 

גידי קאניוק, כובש השער, סיפר: "אנחנו מרוצים מהנקודה. שמרנו את הפער מהפועל ת"א על שלוש נקודות. אנחנו בתחושה טובה. הגול שהבקענו די שיחרר אותנו כי ספגנו גול לא מחויב. הפועל קבוצה חזקה עם מאמן טוב.  אנחנו עם מאמן חדש, שזה משהו שאנחנו לא רגילים אליו. יש פה כמה שחקנים צעירים שרק רן אימן אותם. היה כדורגל לא רע אחרי הרבה זמן שלא שיחקנו במערך הזה. לא יצא לנו לעבוד הרבה עם דני והשבוע נצא למחנה אימונים בו נצטרך ללמוד אותו והוא אותנו ונקווה שנצא לדרך חדשה". 

על הפרידה מבן שמעון אמר קאניוק: "הפרידה לא הייתה קלה. היו פה סטנדרטים של אימון ודברים שהיינו רגילים אליהם. הגיע לפה מאמן עם תשוקה ורצון להוציא אותנו מהבוץ ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. מה שקורה בהנהלה זה לא מענייננו. רן היה איתנו בכל דקה ודקה וגם ביום שהוא הלך בבוקר הוא לקח אותי לשיחה אישית ודיבר איתי. הופתעתי שהוא הלך אבל זו בחירה שלו ואני מאחל לו בהצלחה". 


הופתע מהעזיבה של בן שמעון. קאניוק (עדי אבישי*

מי שהפתיע וישב על הספסל הוא המנהל המקצועי עומר גולן. "עומר הוא קודם כל מנהיג ובתקופה שכזאת אנחנו צריכים את המעורבות שלו", סיפרו במועדון. גורמים בכירים ציינו שהאקט של גולן בא במטרה לנסות לעשות טוב לשחקנים ולקבוצה ולא מן הנמנע שגולן ימשיך לשבת על הספסל גם במשחק הבא. 

כאמור, מכבי פ"ת תצא ביום שני הקרוב למחנה אימונים שאמור להתקיים בין הימים שני לרביעי/חמישי (עוד לא נקבע סופית) בחיפה במגרשי "אבי רן". הקבוצה לא תקיים משחקי אימון והמאמן דני גולן הדגיש שמטרת המחנה היא לא להתחרות ביריבות אלא לעבוד קשה ולהתגבש.

בנשוא אחר, מכבי פתח תקווה תשלם לשחקנה לשעבר, מרואן קבהא, שמשחק כיום במאריבור הסלובנית, 55 אלף שקלים, כך פסק בורר ההתאחדות לכדורגל, עו"ד בנימין טמיר. קבהא זכה בתביעה שהגיש נגד המועדון עבור פרמיות לנקודות בתקופה בה שיחק במועדון.

עוד באותו נושא: דני גולן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי